آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در یزد بر آمادگی دستگاه ها تاکید و از لغو ماموریت و مرخصی آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدجواد ابوالحسینی، عصر امروز _یکشنبه، بیست و ششم فروردین_ در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی در استان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تمهیدات لازم برای شرایط آب‌وهوایی پیش‌رو اندیشیده شد.

وی با تاکید بر لزوم حضور همه عوامل اجرایی و خدماتی در بازه زمانی بارش‌ها در محل کار آماده‌باش دستگاه‌ها و ماشین‌آلات عضو ستاد برای خدمات‌دهی به شهروندان، آموزش عمومی و اطلاع‌رسانی توسط صداوسیما خواستار اطلاع‌رسانی به مردم پیرامون گذاشتن کیسه‌های شنی برای جلوگیری از نفوذ رواناب به کرسی‌های ساختمان و مانع نفوذ آب به منازل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ابراز امیدواری کرد که با اندیشیدن تدابیر لازم شاهد کمترین بروز مشکل در این بارندگی‌ها باشیم و آب حاصل از بارندگی برای تغذیه سفره‌های آب استفاده شود.

کد خبر 744587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.