حمله به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: امروز حماسه رزمندگان سپاه پاسداران ایران سبب شد که بار دیگر مردم ایران بیشتر همدل و متحد شوند و از این موفقیت احساس شادمانی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهدی رمضانی، امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در نشست با مدیران خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌های استان کردستان، اظهار کرد: امروز شاهد جلوه دیگری از عنایت خاصه الهی در حمله به سرزمین‌های اشغالی بودیم و جمهوری اسلامی ایران با موفقیت علیه ظلم و شرارت اسرائیل که ایادی شیطان نیز او را حمایت می‌کنند، حمله کرد.

وی افزود: در طول ۷۵ سال ما شاهد وحشی‌گری و رشد و نمو رژیم غاصب صهیونیستی بوده‌ایم که امروز به بلوغ خود رسیده است اما توسط جریان کوچکی همچون حماس در عملیات طوفان الاقصی در شش ماه پیش و امروز توسط کشورمان در عملیات وعده صادق تمام هیمنه تصنعی آن فرو ریخت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: به اذعان خود صهیونیست‌ها ۵۰ درصد از موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف اصابت کرده که این موفقیت بزرگی برای ما است، اگرچه که ایران پایگاه‌های نظامی را مورد هدف قرار داده و حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین را مدنظر نداشت.

رمضانی تاکید کرد: امروز حماسه رزمندگان سپاه پاسداران ایران باعث شد که بار دیگر مردم ایران بیشتر همدل شوند و از این موفقیت احساس شادمانی کنند.

وی با اشاره به نقش خطیر رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای این عملیات موفقیت آمیز، ادامه داد: جامعه رسانه‌ای استان نقش کلیدی در این زمینه برعهده دارند چون اگر ما در حوزه اقناع عمومی و رسانه‌ای موفق نباشیم کار ما ناقص خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: به لحاظ ملی و وطنی اینکه کشورمان توانست هزاران متر آن‌طرف‌تر خود را مورد تهدید و اصابت قرار دهد اتفاق مبارک و افتخار بزرگی بود که باید در رسانه‌ها بازگو شود.

رمضانی گفت: امروز ایران به جایگاهی رسیده که حتی آمریکا را نیز تهدید می‌کند و سایر ملت‌های اسلامی نیز همدل با او علیه اسرائیل برخاسته‌اند که نشانه انتشار انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

وی افزود: رسانه‌ها باید در حوزه تحلیل این عملیات موفقیت‌آمیز تولید محتوا داشته باشند و نگذارند که در فضای مجازی عده‌ای فضای ناامیدی را به مردم القا کنند.

کد خبر 744502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.