تعداد خطوط بی‌آرتی اصفهان در دوره ششم شورای شهر ۲ برابر شد

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دوره ششم شورا خطوط بی‌آرتی دو برابر شده است، همچنین تکمیل کمربندی و حلقه چهارم با قدرت در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در نطق میان‌دستور صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن شکرگزاری انجام بزرگترین حمله پهپادی و اولین حمله مستقیم به رژیم منحوس اسرائیل که از سوی ایران صورت گرفت، اظهار کرد: به همه کسانی که در طراحی و اجرای این فرمان رهبری اقدام کردند، خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی افزود: سال جاری که آخرین سال فعالیت دوره ششم مدیریت شهری است، در حوزه‌های مختلف شهری اتفاقات خوبی را در اصفهان شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هفته نکوداشت اصفهان و رویدادهای فرهنگی پیش‌رو گفت: حضور مردمی را در این حوزه بیشتر لازم داریم. طراحی و تقویت طرح جامع گلستان شهدا و موزه دفاع مقدس، بردن کلاس‌های شهر به مدارس، آوردن برنامه‌های فرهنگی به مترو و اتوبوس، جشنواره‌های استعدادیابی و ارتقای بافت تاریخی در میدان امام علی (ع) از مهم‌ترین اقدامات این حوزه است.

میرباقری ادامه داد: در دوره ششم شورا خطوط بی‌آرتی دو برابر شده است، همچنین تکمیل کمربندی و حلقه چهارم با قدرت در حال پیگیری است، ضمن اینکه در حوزه خدمات شهری و محیط زیست اتفاقات خوبی را شاهد هستیم، علاوه بر این بیش از ۳۵ هکتار به فضای سبز شهر اصفهان اضافه شده که قابل توجه است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد: افتتاح چند تصفیه‌خانه در شهر اصفهان، توسعه فضای سبز، مهندسی معکوس ماشین‌های مکانیزه فرانسوی، کلنگ‌زنی محل پسماندهای ساختمانی از مهم‌ترین اخبار خوش انجام شده شهر است.

سال جاری ثلث حلقه چهارم قابل استفاده می‌شود که یکی از مهم‌ترین اقدامات عمرانی شهر اصفهان است

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انجام عملیات در خط دو قطار شهری گفت: امروز کار بزرگی در این حوزه دور از چشم مردم در حال انجام است و این اقدامات در راستای تقویت حمل‌ونقل عمومی شهر انجام می‌شود.

میرباقری گفت: سال جاری ثلث حلقه چهارم قابل استفاده می‌شود که یکی از مهم‌ترین اقدامات عمرانی شهر اصفهان است؛ علاوه بر این تقاطع غیرهمسطح روشن‌دشت، احداث پل فاخر، باغ مشاهیر، پردیس شمس‌آباد و سودان از پروژه‌هایی است که سال جاری دنبال خواهد شد و امیدواریم در حوزه‌های مختلف آنگونه که زیبنده شهروندان اصفهانی است، اقدام شود.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی را با اعضای کمیسیون شهرسازی داشته‌ایم و امیدواریم پایان سال حسرت روزهای از دست رفته را نخوریم و از فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده کنیم.

کد خبر 744402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.