تقدیر حمایت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات وعده صادق

جمعی از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جلوی فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ با حضور مقابل فرماندهی سپاه فتح استان در شهر یاسوج از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

فرهنگیان در این تجمع با سردادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و پلاکاردهای «نصر من الله و فتح قریب» حمایت خود را از حملات مقتدرانه پهپادی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.

محمد جمالی‌آرند، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این اجتماع خودجوش گفت: فرهنگیان استان در هر شرایطی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمادگی خود را جهت پشتیبانی از سپاه پاسداران اعلام می‌کند و در هر شرایط و زمانی که بخواهند آموزش و پرورش و فرهنگیان سراسر استان همچون هشت سال دفاع مقدس آماده هرگونه جان‌فشانی هستند.

وی افزود: به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان به پاس قدردانی از رشادت‌ها و احساس غروری که شب گذشته سپاه پاسداران به ملت ایران و جهان اسلام هدیه کردند در سپاه فتح حضور پیدا کردیم تا مراتب تقدیر فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان را اعلام کنیم.

سعید برومندزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در ادامه این تجمع از اعلام همبستگی جامعه فرهنگیان با سپاه تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و کلیت نظام مجموعه‌ای است که از بطن مردم شکل گرفته است و جوانانی که امروز با افتخار در حوزه دفاعی سرآمد هستند، دست‌پروده همین قشر فرهنگی و معلم هستند.

وی افزود: به وجود قشر فرهنگی فرهیخته در استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار می‌کنیم و وجود نخبگان ما در سپاه و دیگر سازمان‌ها برخاسته از تفکر و تربیت معلمان و آموزش و پرورش است.

کد خبر 744364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.