نوسازی و به‌روزرسانی ابزارهای اطلاع‌رسانی عرصه ناژوان در نوروز ۱۴۰۳

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: با تلاش امور ارتباطات و روابط عمومی مدیریت ناژوان و سایر ادارات همکار عرصه پارک طبیعی ناژوان در وسعت ۱۲۰۰ هکتار تحت پوشش تمام ابزارهای اطلاع‌رسانی قرار گرفت.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نوروز ۱۴۰۳ تمام ابزارهای اطلاع‌رسانی در مراکز گردشگری از قبیل رادیو ناژوان در قالب صوت یکپارچه مراکز گردشگری ناژوان، تصاویر گرافیکی نصب شده در مبادی ورودی و مراکز گردشگری ناژوان، سازه‌ها، لمپوست‌ها و ابزار تبلیغاتی نوسازی و اطلاع‌رسانی، بخشی از تابلوهای راهنما و سایر موارد بروز رسانی و در معرض اطلاع عموم گردشگران و بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی افزود: به همت واحد بهینه‌سازی، نگهداری و تعمیرات مدیریت ناژوان، سازه‌های تک پایه موجود در این عرصه بهسازی شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با اشاره به حجم گسترده تبلیغات و نشر شعائر اسلامی با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، شب شب‌های قدر، شهادت حضرت علی (ع)، روز جمهوری اسلامی ایران، در ادامه روز قدس، شهادت سردار سرافراز شهید قدس حاج علی زاهدی و تعطیلات عید سعید فطر تصریح کرد: در ایامی که گذشت، نزدیک به ۲۰۰۰ متر مربع ابزار اطلاع‌رسانی و فضاسازی محیطی مرتبط در سطح عرصه طراحی، چاپ و نصب شد.

قائلی ادامه داد: علاوه بر آن نزدیک به ۹۰۰ متر مربع فضاسازی محیطی سازه و بنر محل صرف غذا برای رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران طراحی، چاپ و اجرا شد که مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.

وی گفت: نزدیک به ۱۱۰۰ مترمربع بنرهای اطلاع‌رسانی و نشر شعائر اسلامی، تصاویر شهدا و نیز طرح‌های مزین و متبرک به تصاویر شهدا به‌ویژه سرداران رشید سپاه اسلام و راهنمایی گردشگری برای معرفی مراکز گردشگری، زمان‌های ارائه خدمت، بهای بلیت مراکز گردشگری و در قالب تک پایه، داربست، سازه فضایی، پایه‌های متحرک، لمپوست و تابلوهای مربوطه در سطح عرصه به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی طراحی، اجرا و نصب شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان اظهار کرد: این اقدامات در راستای آگاه‌سازی، ایجاد نظم بصری و نظم در ارائه خدمت، ضمن اقبال عمومی، منتهی به اثر بخشی و رضایت شهروندان و گردشگران شد.

کد خبر 744276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.