بازدید ۳۱۵ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۳

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: نزدیک به ۳۱۵ هزار نفر در ایام نوروز ۱۴۰۳ از مراکز گردشگری ناژوان بازدید کردند و میزان رشد بازدید در سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل در مراکز یاد شده حدود ۲ تا ۳۰ درصد بوده است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازه زمانی بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۳ همزمان با فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ و ایام مصادف با عید سعید فطر بیش از ۳۱۴ هزار و ۶۳۰ بازدید از مراکز گردشگری تحت عملکرد مدیریت ناژوان شهری اصفهان در قالب طرح گردشگری ناژوان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان صورت پذیرفت.

وی افزود: براساس داده‌های جمع‌آوری شده مراکز گردشگری باغ پرندگان با بیش از ۱۳۰ هزار نفر بازدید، آکواریوم ناژوان با نزدیک به ۱۱۲ هزار نفر بازدید و در ادامه به ترتیب اولویت مرکز گردشگری باغ خزندگان، باغ گیاهان گرمسیری، موزه صدف‌ها و حلزون‌های دریایی و باغ نورانی گل رز در عرصه ناژوان اولویت بازدید شهروندان و گردشگران در این ایام بوده است.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: میزان رشد بازدید در سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل در مراکز یاد شده حدود ۲ تا ۳۰ درصد بوده است.

قائلی گفت: در این مدت با توجه به همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) که به‌دلیل رعایت شئون و حرمت این روزها تصمیم گرفته شد نسبت به کاهش زمان فعالیت و عدم بازگشایی اقدام شود، سعی بر این شد سایر روزها با افزایش ساعت بازدید و ادامه ارائه خدمت تا پاسی از شب، نسبت به جلب رضایت شهروندان و گردشگران و ایجاد امکان تفریح و نشاط مردم نقش آفرینی و تکریم مراجعه‌کنندگان صورت پذیرد.

کد خبر 744198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.