حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از ۲۶۶ حادثه ترافیکی در هفته گذشته خبر داد و گفت:۵۱ نفر جان خود را از دست دادند

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حوادث ترافیکی هفته گذشته اظهار کرد: ۲۶۶ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که ۱۵۹۴ نفر مصدوم و ۱۳۳۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند، همچنین ۲۰۹ نفر خدمات درمانی در محل دریافت و ۵۱ فوتی برجای گذاشت.

وی افزود: بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت شده در استان خراسان رضوی با ۳۷ و ۲۱۸ مصدوم و شش فوتی و استان سیستان و بلوچستان با ۱۸ حادثه، ۱۰۸ مصدوم و یک فوتی استان فارس با ۱۷ حادثه ،۱۰۱ مصدوم و چهار فوتی است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی با ۲۱۸ نفر، فارس با ۱۰۸ نفر و سیستان وبلوچستان و مازندران با ۱۰۱ نفر و بیشترین فوتی ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در استان‌های کرمان با ۹ نفر، خراسان رضوی با شش نفر و خراسان جنوبی با پنج نفر است.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته هفت مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۴۲ نفر و فوت سه نفر شده که معادل ۳ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است، همچنین ۱۶ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی _ کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۹۱ و فوت ۱۱ نفر شده که معادل ۶ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

یکتاپرست خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته ۱۳ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۷۹ نفر و فوت سه نفر شده که معادل ۵ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور اضافه کرد: طی هفته گذشته ۲۴ حادثه ترافیکی مرتبط باموتورسیکلت به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۱۲۴ نفر و فوت هفت نفر شده است که معادل ۹ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

کد خبر 744178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.