۱.۵ متر مربع به سرانه فضای سبز شهر سنندج اضافه شده است

عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: از ابتدای آغاز به کار دوره ششم شورا و شهرداری سنندج، بیش از ۵۰ هکتار فضای سبز در این شهر احداث شده و موجب شده است ۱.۵ متر مربع به سرانه فضای سبز شهر سنندج اضافه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، بهروز ابراهیم‌آبادی امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان در حوزه موسیقی و فعالیت‌های فرهنگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حضور پرشور و گرم مردم و مسئولان در برنامه‌های فرهنگی در شهر سنندج موجب دلگرمی هرچه بیشتر متولیان امر در استمرار اجرای برنامه‌ها شده است.

وی افزود: دوره ششم شورای اسلامی شهر سنندج از سه سال گذشته که در چهاردهم مرداد ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرده است، به حوزه‌های مختلف پرداخته است.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه از آغاز به کار این دوره شورا و شهرداری بیش از ۵۰ هکتار فضای سبز در سنندج احداث و احیا شده است، خاطرنشان کرد: انجام این میزان فعالیت در حوزه توسعه فضای سبز موجب شده است ۱.۵ متر مربع نسبت به گذشته به فضای سبز شهر سنندج اضافه شود.

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: این میزان را بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به ۷۰ هکتار افزایش خواهیم داد و سرانه فضای سبز را به میانگین کشوری خواهیم رساند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سال جاری شاهد بهره‌برداری از پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، پارک نیشتمان و پارک که‌ژوان خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به اینکه در حوزه آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی در سال‌های قبل اقدامات زیادی صورت نگرفته است، گفت: در این دوره از مدیریت شورا و شهرداری سنندج توانستیم یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت را در سطح شهر سنندج انجام دهیم.

ابراهیم‌آبادی با تاکید بر اینکه حجم مشکلات و نیازهای شهر به مراتب بیشتر از اقدامات انجام شده است، افزود: با توجه به اینکه یک‌پنجم شهر سنندج مناطق کم‌برخوردار است، نیازمند توجه بیشتر در بحث عمران شهری و خدمات‌رسانی در راستای ارتقای سطح رفاهی مردم هستیم.

کد خبر 744078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.