سرمایه‌گذاران در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تحقق شعار سال، از کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در استان را دارند، حمایت ویژه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کسانی که متقاضی سرمایه‌گذاری در استان هستند، استقبال می‌کنیم و زمینه حضور آن‌ها و سرمایه‌گذاری در هر بخشی را که بخواهند فراهم می‌کنیم تا گام اساسی در جهت تحقق شعار سال برداریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری چند سالی است که روی موضوع اقتصادی و جهش تولید تاکید دارند که برای جهش تولید نیازمند کار همه‌جانبه در صنایع بزرگ و پایین‌دستی، زنجیره‌های تولید و مشاغل خرد هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دور دوم دولت به استان مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه‌گذاری اختصاص پیدا کرده است که این مبلغ شامل سرمایه‌گذاری‌های بزرگ نمی‌شود.

وی تصریح کرد: کسانی که متقاضی ایجاد اشتغال به صورت خانگی و یا واحدهای کوچک تولیدی و صنعتی هستند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و زمینه اشتغال افراد بیکار و جویای کار را فراهم کنند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: گاز مختار، پتروپالایشگاه گچساران و پتروشیمی چرام از جمله طرح‌های بزرگ حوزه اقتصادی استان هستند که می‌توانند اشتغال‌زایی خوبی برای استان فراهم کنند اما شامل ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور نمی‌شوند و دولت جداگانه برای این صنایع بزرگ برنامه دارد.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی استان برای تحقق شعار سال پای کار هستند، گفت: دولت خدمت‌گزار تسهیلگر سرمایه‌گذاری در استان است و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: دولت سیزدهم سال گذشته موضوع مردمی‌سازی را مطرح کرد و بر آن تاکید داشت که در همین خصوص کمیته‌ها و کارگروه‌هایی با هدف مردمی‌سازی دولت تشکیل شده است.

کد خبر 744075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.