کاهش ۳۰ درصدی قیمت بلیت مراکز گردشگری ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از کاهش ۳۰ درصدی نرخ بلیت مراکز گردشگری ناژوان از امروز (شنبه) خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی روزه‌داری‌های شهروندان اظهار کرد: با توجه به پیشنهاد مدیریت ناژوان، تأیید کمیته عالی ناژوان، مدیریت شهری و در نهایت تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان، قیمت بلیت مراکز گردشگری ناژوان از امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به نرخ جدید بلیت مراکز گردشگری این مجموعه افزود: قیمت بلیت باغ نورانی گل رز ۲۰ هزار تومان، موزه صدف‌ها و باغ گیاهان گرمسیری ۲۲ هزار تومان، باغ خزندگان ۳۶ تومان، باغ پرندگان ۴۳ هزار تومان و آکواریوم نیز ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر خواهد بود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تاکید کرد: این کاهش ۳۰ درصدی نرخ بلیت مراکز گردشگری ناژوان بر اساس مصوبه اشاره شده تا پایان روز چهارشنبه، چهاردهم شهریور سال جاری اعمال خواهد شد.

قائلی گفت: با توجه به نزدیک بودن به هفته اصفهان و ماه اردیبهشت، با این اقدام فرصت مناسبی برای حضور شهروندان در عرصه ناژوان و استفاده خانواده‌ها از مراکز گردشگری این مجموعه فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام در فصل پایانی سال تحصیلی (۱۴۰۳_۱۴۰۲) فرصت خوبی برای اردوهای تفریحی و گردشگری مدارس و مراکز آموزشی در ماه‌های پایانی این سال تحصیلی خواهد بود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عرصه ناژوان در این فصل خوب خدا با زحمت و همت همکاران ما در مدیریت شهری، به‌ویژه مدیریت ناژوان آماده خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و گردشگران است و امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را کسب کنیم.

کد خبر 743889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.