امر به معروف، وظیفه‌ای همگانی است

خطیب نماز جمعه یاسوج رعایت حجاب و امر به معروف را وظیفه همگانی خواند و گفت: همه مردم باید حامی آمران به معروف و مبارزان با منکر باشند، چون که دشمن به‌دنبال شیوع ولنگاری و ترویج بی‌حجابی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم، ظهر امروز _جمعه، بیست‌وچهارم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج اظهار کرد: پاکدامانی، رعایت حلال و حرام و پاکی از نشانه‌های شیعه است و رعایت این مهم برای همه ما ضروری است.

وی با اشاره به تأسیس کمیته امداد و بنیاد مسکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم و نیازمندان افزود: ضرورت دارد مسلمانان به هر جهت به همدیگر کمک کنند و از همدیگر غافل نشوند.

خطیب نماز جمعه یاسوج گفت: براساس دستورات خداوند عدل، دوری از افراط و تفریط، صله‌رحم، دوری از اشاعه فحشاء باید انجام شود.

وی انجام امر الهی و عدم تقلید از غرب را ضروری دانست و تصریح کرد: دشمن دین و اسلام را نشانه گرفته و با ترویج بی‌حجابی می‌خواهد با اسلام مبارزه کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم رعایت حجاب و امر به معروف را وظیفه همگانی خواند و خاطرنشان کرد: همه مردم باید حامی آمران به معروف و مبارزان با منکر باشند، چون که دشمن به‌دنبال شیوع ولنگاری و ترویج بی‌حجابی است.

وی از مردم خواست تا جلوی بی بندباری‌ها بایستند چرا که دین ما دین مقدس اسلام است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج عنوان کرد: برخی از افراد نسبت به موضوع حیا، حجاب و عفت بی‌توجه شده‌اند.

کد خبر 743794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.