نمایشگاه دستاوردهای صنعت برق در زنجان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: نمایشگاه دستاوردهای صنعت برق در زنجان برگزار می‌شود.

پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: بیست‌وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنفرانس بزرگ‌ترین رویداد صنعت برق ایران محسوب می‌شود، افزود: این کنفرانس با هدف تبادل نظر و ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه شبکه‌های توزیع نیروی برق و با حضور محققان، پژوهشگران و چهره‌های برجسته این حوزه از ایران و سایر نقاط جهان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان عنوان کرد: این کنفرانس توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران در تاریخ یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

جوادی با اشاره به محورهای اصلی این کنفرانس عنوان کرد: شبکه‌های هوشمند توزیع، مدیریت و برنامه‌ریزی در شبکه‌های توزیع، قابلیت اطمینان و پایداری شبکه‌های توزیع، کیفیت توان در شبکه‌های توزیع، اقتصاد و بازار برق، حفاظت از شبکه‌های توزیع، انرژی‌های تجدید پذیر و توزیع، تجهیزات و فناوری‌های نوین در شبکه‌های توزیع، از جمله محورهای اصلی این کنفرانس هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزگردهای تخصصی و نمایشگاه دستاوردهای صنعت برق از دیگر بخش‌های این کنفرانس است و علاقه‌مندان به حضور و مشارکت در بیست و هشتمین بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق می‌توانند با مراجعه به سایت این کنفرانس به نشانی https://epd-c.ir آخرین اطلاعات و اخبار بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی برق را دریافت کنند.

کد خبر 743643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.