فعالیت جهادی شهرداری در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه  آغاز شد

شهردار کرمانشاه گفت: فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشتگانه شهر کرمانشاه با هدف بهسازی و ترمیم معابر شهر آغاز شد.

نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به احصائ مشکلات موجود در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه در حوزه‌های مختلف، طرح جهادی شهرداری از روز سه شنبه _ بیست و یکم فروردین آغاز شد.

وی افزود: این طرح با توجه به جمعیت و وسعت منطقه پنج کرمانشاه در این منطقه آغاز شد و در این طرح معاونین خدمات شهری و عمرانی و تمامی سازمان‌های تابعه در کنار شهردار منطقه حضور خواهند داشت و مستقیماً بر اجرای عملیات خدماتی و عمرانی در سطح منطقه نظارت می‌کنند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر بحث عمرانی که شامل آسفالت و لکه گیری معابر اصلی و فرعی و همچنین کوچه‌ها خواهد بود، جمع آوری نخاله‌ها، رفت و روب محلات و تخلیه مخازن زباله، احیای فضای سبز، هرس چمن‌ها و رنگ آمیزی جدول‌ها، بهبود وضعیت آبرسانی و زیباسازی فضای شهری از عمده اقداماتی است که انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: لازم است که شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر، نقش مؤثری در حفظ پاکیزگی و نظافت سطح شهر داشته باشند و بتوانند از این طریق کمکی به نیروهای شهرداری کنند و برای پاکیزه بودن شهر همراه و همکار شهرداری باشند.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: مناطقی که دارای مشکلات بیشتری باشند از نظر ارائه خدمات در اولویت قرار می‌گیرند و خدمت رسانی به مناطق هشت‌گانه به نوبت انجام خواهد شد و در مدت اجرای طرح کلیه امکانات و نیروهای مورد نیاز در اختیار شهرداری منطقه محل اجرای طرح و شهردار منطقه تا پایان طرح در آن منطقه به عنوان فرمانده میدان عمل خواهد کرد.

کد خبر 743484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید رضا IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 0
    خودتونو با آسفالت کردن و آشغال جمع کردن مشغول نکنید سطح توقع مردم بیچاره این دیار تا این حد پایین آمده زیرساختهای عمرانی بزرگ شهری را عملیاتی کنید وقت کردی یه سر تا همدان برو