باید اتحاد میان مردم و مسئولان تقویت شود

امام جمعه شهرستان نایین گفت: باید اتحاد میان مردم و مسئولان و وحدت و همدلی تقویت شود و اختلاف فکری و سلیقه‌ای نباید موجب نفرت پراکنی و دشمنی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمد مطهرخو صبح امروز _چهارشنبه بیست و دوم فروردین_ در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: باید از امروز از آن چیزی که در ماه مبارک رمضان به دست آوردیم، بیشتر مراقبت کنیم چرا که در این ماه خود را به اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) نزدیک کردیم.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی از اصل اسلام سیاسی و رعایت نکردن آن در حال ضربه خوردن است و کشورهای عربستان سعودی، ترکیه، اردن، مصر و دیگر کشورها، شریان جریان حیاتی رژیم صهیونیستی را همچنان تقویت می‌کنند و به این رژیم امکانات می‌رسانند.

امام جمعه شهرستان نائین اضافه کرد: تمام دنیا امروز شاهد جنایات رژیم خبیث صهیونیستی است و امسال روز قدس را شاهد بودیم که نه تنها کشورهای مسلمان بلکه اگر آزاده‌ای در کشورهای مختلف بود در صحنه حاضر شد.

مطهرخو تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به استیصال افتاده است و آمریکا به این رژیم تنفس مصنوعی می‌دهد و در حملات تروریستی اخیر که در دمشق انجام داد و دیروز نیز مدافعان امنیت ما را به شهادت رساندند نشان از استیصال این رژیم است.

وی ادامه داد: دشمن در نظر دارد که ایران را به تصمیم احساسی وادار کنند اما به زودی نابودی این رژیم همگی شاهد خواهیم بود و جشن خواهیم گرفت.

امام جمعه شهرستان نائین با اشاره به سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب گفت: در باب منافع ملی، اتحاد دل‌های مردم و عزم و اراده‌های مردم بسیار با اهمیت است و ما مسئولان و مردم نباید تصمیماتی بگیریم که اتحاد مردم و مسئولان را از بین ببریم و باید وحدت و همدلی تقویت شود.

مطهرخو ادامه داد: اختلاف فکری و سلیقه‌ای در کشور یک مورد طبیعی است اما این نباید موجب نفرت پراکنی، ایجاد کینه و عداوت و دشمنی افراد شود و باید از اهانت، آزار، دروغ و افترا به شدت پرهیز شود.

وی افزود: از همه مسئولان شهرستان می‌خواهم که با جدیت دنبال حل مشکلات شهرستان و مردم این شهرستان باشند.

کد خبر 743434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.