ورودی پارک رباتیک قزوین ۳۰ هزار تومان شد

در جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین مقرر شد تا نرخ ورودی پارک رباتیک برای بازدیدکنندگان داخلی به ۳۰ هزار تومان افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کمیسیون مالی، برنامه‌ ریزی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور مهدی مهدی خانی عضو شورا، مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری قزوین، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مسؤلان درآمد مناطق شهرداری و با هدف بررسی لوایح مربوطه شامگاه امروز -سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین- در تالار مردم این نهاد برگزار شد و در این جلسه ۱۱ لایحه شهرداری مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، لایحه نرخ پیشنهادی پارک رباتیک برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا نرخ ورودی برای بازدیدکنندگان داخلی به ۳۰ هزار تومان افزایش یابد.

در بخش دیگر این جلسه، لایحه اجاره کیوسک‌های تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری برای سال ۱۴۰۳ و دریافت حق امتیاز از کیوسک‌های تحت پوشش و تعیین درصد حق امتیاز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این جلسه ذوالقدر رئیس گروه بودجه شهرداری با توجه به قطعی نشدن بسیاری از اسناد مالی و همچنین افزایش هزینه‌های جاری به تشریح اصلاح و متمم بودجه این شهرداری برای ردیف‌های سال ۱۴۰۲ پرداخت.

در قسمت دیگری از این جلسه، لایحه شهرداری شامل واگذاری ۳ باب مغازه واقع در خیابان شهدا از طریق مزایده و کاربری فرهنگی و با کارشناسی مجدد با حضور محمد محمودی‌کلایه مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا طبق این لایحه تا برگزاری مزایده و انتخاب برنده حداکثر به مدت سه ماه با ۵۰ درصد قیمت کارشناسی یا بهره برداران فعلی قرارداد اجاره تنظیم شود.

در بخش دیگر این جلسه لوایح شهرداری مربوط به عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری شامل پرونده‌های مربوط به آقایان احد کشاورز در خیابان محمدیه، نصیری و شرکا در بر بلوار شهید محلاتی، ساختمان در مالکیت بانک مهر ایران در خیابان حیدری و تبدیل به اداری و تجاری، ملک مربوط به آموزش و پرورش از آموزشی به مسکونی، پرونده عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری خانم هما مکریان از باغ موجود به اتاقک نگهبانی کشاورزی، پرونده کبری کفاشان و آقای صمدی واقع در کمربندی جمهوری اسلامی مبنی بر تغییر کاربری از تأسیسات و تجهیزات به تجاری مورد بررسی و تأیید قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا، لایحه مساعدت و حمایت شهرداری قزوین از سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

کد خبر 743326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.