نحوه خدمات‌رسانی مترو و اتوبوسرانی تبریز در عید فطر

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز از خدمات‌رسانی رایگان مترو در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب وحیدکیا ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و یکم فروردین_ اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ مسلمانان جهان و برای تسهیل در تردد نمازگزاران، مترو تبریز از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر روز عید در مسیر خط یک (حدفاصل ایستگاه ائل گلی روبه‌روی هتل پارس تا ایستگاه نور واقع در شهرک نور لاله) به صورت رایگان خدمات رسانی خواهد کرد.

وی افزود: پس از اتمام نماز عید سعید فطر، قطارها برای جا به جایی نمازگزاران و همشهریان تا ساعت ۱۳:۰۰ فعالیت خواهند کرد.

همچنین، محمد حسین‌زاده مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تبریز در خصوص خدمات‌رسانی این سازمان به شهروندان تصریح کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی با حداکثر توان از اتوبوس‌های ملکی و خصوصی تحت نظارت برای خدمات دهی به مردم مؤمن به استقبال عید سعید فطر می‌رود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام یافته، ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۶:۰۰ در مسیر تندرو و انتهای سایر مسیرها در عید سعید فطر نسبت به جابجایی نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری تبریز تصریح کرد: از اولین ساعات عید سعید فطر تمامی عوامل بهره برداری، فنی و تعمیرگاهی اتوبوسرانی تبریز در حال آماده‌باش خواهند بود و نسبت به پشتیبانی خدمات دهی ناوگان اقدام خواهند کرد ضمن اینکه از صبح روز عید سعید فطر، مرکز کنترل و گشت‌های انتظامی اتوبوسرانی تبریز بر روند خدمات رسانی ناوگان با توجه به مبادی طرح ترافیکی نظارت خواهند کرد.

حسین‌زاده تاکید کرد: پس از اتمام مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر، تمامی اتوبوس‌ها در پایانه‌ها مستقر و برای رفاه حال و آسایش نمازگزاران، مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز خواهند کرد.

وی گفت: تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحد گشت در محدوده پل قاری، پایانه جمهوری اسلامی و باغ فجر استقرار خواهند یافت تا در صورت نیاز به نمازگزاران خدمات ارائه کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز افزود: در زمان برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر با توجه به محدودیت‌های ترافیکی، فعالیت اتوبوس‌های تندرو از میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی و بالعکس و نیز از میدان راه آهن تا باغ فجر و بالعکس انجام خواهد شد ضمن اینکه اتوبوس‌های خطوط مستقر در پایانه محققی از انتهای مسیرها تا باغ فجر و خطوط پایانه‌های جمهوری اسلامی، میدان شهدا و خاقانی نیز از انتهای مسیرها تا پل قاری و بالعکس فعالیت خواهند کرد و پس از مراسم نماز عید سعید فطر سرویس دهی طبق روال عادی از پایانه‌ها و حاشیه طرح ترافیک انجام خواهد شد.

کد خبر 743260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.