صدور ۲۴۱ فقره پروانه ساختمانی در منطقه ۶ تبریز

شهردار منطقه شش تبریز گفت: شهرداری این منطقه در طول سال ۱۴۰۲، ۲۴۱ فقره پروانه ساختمانی صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ اظهار کرد: معاونت شهرسازی منطقه ضمن ارائه خدمات مختلف شهرسازی برای شهروندان، در طول سال گذشته ۲۴۱ فقره پروانه ساختمانی صادر کرده است که این تعداد در سال ۱۴۰۱، ۲۱۸ فقره بوده است.

وی افزود: ۳۵۴۵ فقره پرونده در معاونت شهرسازی شهرداری این منطقه تشکیل شده است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز از سوی شهرداری این منطقه، تعداد ۶۴ فقره گواهی پایان‌کار صادر کرده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: حوزه شهرسازی شهرداری منطقه شش تبریز در راستای رفاه حال شهروندان، با اجرای طرح حوزه بندی در معاونت شهرسازی به پاسخ‌دهی به امور صدور پروانه و همچنین استعلامات سرعت بخشیده و برای صدور سریع گواهی معامله شهروندان نیز تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۶۸۶ مورد مزاحمت شغلی شناسایی و در راستای رسیدگی به متصدیان آن اخطار داده شد، اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی بیشتر، موارد به کمیته بدوی ارجاع شد که به تمام موارد رسیدگی و رأی نهایی به مالکان ارجاع شد.

شهردار منطقه شش تبریز ادامه داد: در این راستا ۲۲ مورد لاک‌مهر و ۲۰ مورد دیگر نیز توسط واحد تشخیص مزاحمت فک مهر شدند.

جان‌فشان نوبری گفت: بیشتر مشاغل مزاحم شکایت و اعتراض اهالی را به دنبال دارد که سال گذشته به شکایت‌های مردمی رسیدگی شده و هدف از این فرایند رفع مزاحمت‌های شغلی و رضایت ارباب رجوع است.

کد خبر 743227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.