رفع تنش آبی تعدادی از روستاهای کرمانشاه تا پایان اردیبهشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت خوب پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای استان گفت: تا قبل از تنش آبی و حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ سال‌جاری، تنش آبی تعدادی از روستاهای استان رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه بررسی پروژه‌های آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان کرمانشاه در حوزه قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف با حضور سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف استان کرمانشاه، رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در ستاد فرماندهی این قرارگاه برگزار شد.

رضا داودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه ضمن بررسی پروژه‌های محرومیت‌زدایی حوزه قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، تصمیمات مهمی در زمینه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان کرمانشاه اتخاذ شد.

وی با اشاره به پیشرفت خوب پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای استان، افزود: قبل از تنش آبی و حداکثر تا پایان اردیبهشت سال‌جاری پروژه‌های تأثیرگذاری از جمله مجتمع بانی عزیز جوانرود، میرآباد ثلاث باباجانی، لاران پاوه، ویژنان گیلانغرب، تپه ماران و جگیران سرپل‌ذهاب و مامنان روانسر وارد مدار بهره‌برداری می‌شود و مردم این روستاها از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

کد خبر 743203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.