لایحه بهای خدمات مهاجران و اتباع خارجی در سال ۱۴۰۳

هم‌زمان با دویست‌وبیست‌وششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه بهای خدمات مهاجران و اتباع خارجی در سال ۱۴۰۳ با ۱۶ رأی موافق تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست‌وبیست‌وششمین جلسه شورا در جریان بررسی لایحه بهای خدمات مهاجرین و اتباع خارجی در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه بهای خدمات یک نفر تا مبلغ ۵۶۰ هزار تومان است، اظهار کرد: بهای خدمات هر خانوار دونفره تا ۶۳۰ هزار تومان، خانوار سه‌نفره تا مبلغ ۷۰۰ هزار تومان، خانوار پنج‌نفره ۸۴۰ هزار تومان و شش‌نفره و بیشتر تا ۹۱۰ هزار تومان پیشنهاد شده است.

وی افزود: استانداری اعلام کرده است که نماینده استانداری در محل تمدید کارت‌های اقامت حضور دارد و سهم شهرداری از رقم مشخص خواهد شد.

ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز با بیان اینکه ما هر سال این لایحه را تصویب کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: فرمانداری تصمیم می‌گیرد و ارقام را دریافت می‌کند و اقامت آن‌ها را تمدید می‌کند. ما این لایحه را هر ساه تصویب می‌کنیم و هیچ‌گونه خروجی ندارد و شهرداری حتی ریالی درآمد از این بخش نداشته است؛ چراکه تمدید کارت اقامت بر عهده شهرداری نیست.

در ادامه این جلسه لایحه بهای خدمات مهاجران و اتباع خارجی در سال ۱۴۰۳ با ۱۶ رأی موافق به تصویب رسید.

کد خبر 743175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.