تمهیدات ترافیکی ویژه عید فطر در کردستان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه روز عید سعید فطر در شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس، رضا همتی‌زاده از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در شهرستان‌های استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدوده مساجد، حسینیه‌ها و اماکنی که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود را پوشش ترافیکی خواهند داد.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی انجام شده از ساعت ۶:۰۰ روز عید سعید فطر تا پایان مراسم از میدان انقلاب به سمت حسینیه تا تقاطع آیت‌الله طالقانی و از سه‌راهی حبیبی به سمت مسجد جامع سنندج و تمام مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید فطر در تمام شهرستان‌های تابعه محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان با بیان اینکه از توقف دوبل و ایجاد سد معبر خودروها در مسیرهای اعلام شده تا پایان نماز جلوگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: همکاری مردم این استان موجب برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید سعید فطر خواهد شد.

سرهنگ همتی‌زاده اضافه کرد: در ایام تعطیلات پایان هفته تمرکز تیم‌های گشتی این پلیس در کمربندی‌ها، بلوارها و خیابان‌های حاشیه‌ای معابر درون‌شهری است و با استفاده از ظرفیت تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس همچنین به‌کارگیری دوربین‌های ثابت و سیار، نسبت به کنترل تخلفات به‌ویژه تمرکز بر کنترل تخلفات حادثه‌ساز اقدام خواهد شد.

کد خبر 743119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.