نام‌گذاری بوستانی در کرمان به یاد دختر کاپشن صورتی

در نخستین جلسه شورای شهر کرمان در سال ۱۴۰۳ پیرامون نام‌گذاری بوستان جدیدالاحداث در شهر کرمان به نام دختر کاپشن صورتی بحث و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امروز _دوشنبه بیستم فروردین_ یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر کرمان و اولین جلسه عمومی شورا در سال جدید با حضور اعضا و شهردار کرمان برگزار و پیرامون نامگذاری بوستان جدیدالاحداث در شهر کرمان به نام دختر کاپشن صورتی بحث و تصمیم‌گیری شد.

بر همین اساس بوستان در حال ساخت پشت مسجد المعین واقع در بلوار هوانیروز به نام شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد معروف به دختر کاپشن صورتی از شهدای حادثه تروریستی سیزدهم دی ۱۴۰۲ در کرمان نامگذاری شد.

اعضای شورای شهر در ادامه با نامگذاری خیابان انتهای بلوار شفا به سمت میدان کوثر به نام پروفسور کریمی‌نژاد پدر علم ژنتیک ایران و فضای سبز روبروی مسجد واقع در خیابان شهید مهدی‌پور حسینی‌نژاد به نام طاهره نام مادر شهیدان محمودآبادی موافقت کردند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه هم‌چنین افزایش ۲۵ درصدی اجاره سالن آرامستان جدید کرمان و پرداخت جوایز مسابقه‌های فرهنگی عید نوروز مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

کد خبر 742973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.