توزیع بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی در ماه رمضان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان ۲۵۰۵ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست، امروز _دوشنبه بیستم فروردین_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۵۰۵ بسته معیشتی در نقاط مختلف استان بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها با هدف حمایت از امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر و ساکنان مناطق محروم روستایی، محلات کمتر برخوردار و حاشیه‌نشین شهری در سراسر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده‌است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسته‌های توزیع شده شامل برنج، روغن، رب‌گوجه، چای، قند و ماکارونی و به ارزش هر بسته ۹ میلیون ریال تهیه شده‌است.

وی از گسترده شدن ۲۴۳ سفر افطاری هم‌زمان با ماه مبارک رمضان امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: ۱۱۰۰۰ نفر بر سر سفره‌های مذکور از بسته‌های غذایی استفاده کردند.

فلاحی دوست خاطرنشان کرد: در پویش بشردوستی نیز با استقرار ۵ پایگاه در سراسر کهگیلویه و بویراحمد، کمک‌های نقدی به میزان ۶۷۰ میلیون ریال از سوی شهروندان استان به مردم مظلوم غزه اهدا شد.

در ادامه سید محمود رزمجو معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان با استقرار ۱۲ ایستگاه پایش سلامت به بیش از ۴۰۰۰ نفر در ایام نوروز خدمت ارائه دادند

وی با اشاره به مشارکت ۱۴۵ نفر از داوطلبان این جمعیت در ارائه خدمات نوروزی خاطرنشان کرد: در طول مدت زمان اجرای طرح نوروزی، در مجموع ۳۰۰۰۰ نفر از خدمات حوزه داوطلبان بهره‌مند شدند.

کد خبر 742961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.