لایحه افزایش کرایه تاکسی به شورای شهر کرمانشاه ارسال شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه، از ارسال لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای شهر خبر داد و گفت: اخذ هرگونه وجه اضافه تا زمان اعلام رسمی، از مسافران تاکسی‌ها در سطح شهر ممنوع خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز _دوشنبه بیستم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اواخر سال ۱۴۰۲ نرخ جدید تاکسی برای سال ۱۴۰۳ به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است.

وی با بیان اینکه به‌زودی نرخ‌نامه کرایه تاکسی‌ها در کرمانشاه اعلام می‌شود، افزود: افزایش کرایه در فروردین‌ماه ممنوع است و تا اعلام رسمی، گرفتن هرگونه وجه اضافه از مسافران تاکسی‌ها در سطح شهر ممنوع خواهد بود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه، از شهروندان خواست در صورت شکایت در خصوص افزایش کرایه تاکسی می‌توانند با شماره تماس ۶۵۱۲۴۶۵۶۵ و یا به شماره گویای ۱۳۳ سازمان تاکسیرانی استان اطلاع دهند.

دوستی تصریح کرد: در صورت موافقت اعضای شورای استان از ابتدای اردیبهشت ماه، سال‌جاری افزایش نرخ تاکسی‌ها ابلاغ و اجرا خواهد شد و به اطلاع شهروندان کرمانشاهی خواهد رسید.

کد خبر 742948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    2 0
    سلام ، اعضای محترم شورای شهر کرمانشاه لطفا زمان افزایش نرخ کرایه تاکسی را اعلام بفرمایید ، چون واقعا نرخ خرید قطعات و دستمزد تعمیرکاران خیلی بالاست و رانندگان هم باید از پس خرج و مخارج خود و خانواده و استهلاک ماشین شان برآیند ، لطفا سریع تر رسیدگی کنید ، باتشکر