عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ فروردین

در این بسته خبری از افزایش نرخ کرایه تاکسی کرمانشاه تا زمان تصویب نرخ جدید ممنوع است تا حل معضل ترافیک شهر قدس مهم ترین دغدغه شهرداری در سال جاری است و افتتاح مرکز «یاورشهر۱۰» تهران طی دو هفته آینده را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شعله‌های ۸۳۹ حریق سال گذشته در سنندج مهار شد

آزاد طهماسبی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: سال گذشته هزار و ۹۲۷ عملیات توسط آتش نشانان این سازمان انجام شد که ۸۳۹ مورد آن اطفای حریق بود.

آغاز به کار جشنواره لاله‌های کرج در میان شوق دیدار گل

مهرداد کیانی شهردار کرج در آئین آغاز به کار این رویداد فرهنگی گردشگری به خبرنگاران گفت: ۳۰۰ هزار پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰ هزار گل فصلی در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج کاشته شده که در قالب این جشنواره در دید گردشگران قرار گرفته است.

افزایش ظرفیت پذیرش زنان معتاد متجاهر در یاورشهرهای شهرداری تهران

احمد احمدی صدر، رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اعلام افتتاح مرکز یاورشهر ۱۰ تا پایان ماه جاری، از اختصاص این مرکز به زنان معتاد متجاهر خبر داد و گفت: در این مرکز ۲۰۰ زن معتاد تحت پوشش خواهند بود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ فروردین

تقاطع غیرهمسطح خرم‌آباد ۲۴۴ روز زودتر از موعد آماده بهره برداری شد

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد گفت: تقاطع غیرهمسطح "شهدای جاویدالاثر" این شهر ۲۴۴ روز زودتر از موعد زیر بار ترافیک می‌رود و تا پایان ماه جاری بهره برداری می‌شود.

شهرداری شهرکرد در راستای تحقق شعار سال تلاش کند

مصطفی حیدری، رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: با توجه به وظیفه مدیریت‌شهری در مباحث درآمدهای پایدار، اقتصاد شهری، تولید خدمت عمومی شهری‌و.. شایسته است شهرداری در راستای شعار سال تلاش کند.

افتتاح مرکز «یاورشهر ۱۰» تهران طی ۲ هفته آتی

احمد احمدی‌صدر، رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: مرکز «یاورشهر ۱۰» طی ماه جاری افتتاح خواهد شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ فروردین

اطفای ۴۲۱۱ مورد حریق در کرج طی سال گذشته

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آتش نشانان کرجی سال گذشته به ۴ هزار و ۲۱۱ مورد حریق و ۶ هزار و ۸۸۳ مورد حادثه اعزام شدند.

حل معضل ترافیک قدس مهم‌ترین دغدغه شهرداری در سال جاری است

سعید شهلی، شهردار قدس با اشاره به مطالبه مردم در خصوص حل معضل ترافیک در این شهرستان گفت: رفع مشکلات ترافیکی مهم‌ترین دغدغه شهرداری قدس در سال جاری است.

افزایش نرخ کرایه تاکسی کرمانشاه تا زمان تصویب نرخ جدید ممنوع است

رضا دوستی، رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه تا زمان تصویب نرخ جدید از سوی شورای شهر ممنوع است.

کد خبر 742914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.