بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح صاحب‌روضات در بزرگراه شهید خرازی دسترسی غرب به شرق بزرگراه یعنی دسترسی به خیابان‌های کهندژ و آتشگاه را آسان می‌کند، گفت: این پروژه سه ماه زودتر از موعد مقرر در سه شیفت کاری اجرا شد تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت احداث پل صاحب‌روضات اظهار کرد: این پروژه شامل سه فونداسیون و سازه نگهبان به‌صورت تلفیقی، دو کوله در دو طرف، ستون‌های میانی و عرشه پل به‌طور ترکیبی از تیرهای پیش‌ساخته و دال درجاریز است و در اجرای هر بخش رکوردی تازه ثبت شد.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح پل صاحب‌روضات در بزرگراه شهید خرازی اجرا شد و با لطف پروردگار، یاری و همراهی مردم اصفهان، برنامه‌ریزی دقیق عوامل اجرایی سازمان عمران و حمایت معاونت عمران و اداره کل طراحی شهرداری اصفهان موفق شدیم این پروژه را پیش از سال جدید و سه ماه زودتر از موعد مقرر به شهروندان اصفهانی تقدیم کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: پل صاحب‌روضات در ابعاد ۳۰ در ۳۲ به‌صورت رفت و برگشت در محور شرقی-غربی و در امتداد خیابان‌های بهستان و کاشانی روی اتوبان شهید خرازی احداث شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه بزرگراه شهید خرازی یکی از بزرگراه‌های پرترافیک کلان‌شهر اصفهان است، گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی در دو فاز و با تدابیر انجام شده به صورت شبانه‌روزی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و به بهره‌برداری رسیدن زودتر از موعد پل صاحب روضات است. عملیات تعریض موجب افزایش یک محور در هر مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال اتوبان شهید خرازی در محل‌های ورودی و خروجی اتوبان شد.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های پروژه احداث پل صاحب‌روضات کاهش ترافیک تقاطع جهاد است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: با تکمیل سازه ایستگاه متروی کاشانی، شاهد تکمیل اتصال غربی-شرقی در این نقطه از شهر زیبای اصفهان باشیم.

کد خبر 742913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.