پیش‌بینی وزش باد و رگبار باران تا روز چهارشنبه در کرمان

طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، از امروز تا چهارشنبه ضمن افزایش ابر در برخی مناطق مرکزی، رگبار باران و در مناطق شمال‌غربی و جنوب‌شرقی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای از احتمال خیزش گردوخاک و افزایش غلظت غبار به‌ویژه در مناطق جنوب‌شرقی تا روز چهارشنبه خبر داد و اعلام کرد: در روزهای انتهایی هفته و ابتدای هفته آینده شاهد تقویت ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار باران، رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و تندبادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق به ویژه مناطق مرکزی و نیمه غربی استان خواهیم بود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست، ضمن اینکه طی این مدت احتمال وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گردوخاک و افزایش غلظت غبار در مناطق شرقی، جنوب‌شرقی و برخی مناطق شمال‌غربی وجود دارد.

بنا به این گزارش بیشینه و کمینه دمای هوای شهر کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۷ و ۱۴ درجه است، هم‌چنین لاله‌زار با دمای شش درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان و شهداد با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 742906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.