مازندران میزبان برگزاری مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز  در کشور

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس مازندران از میزبانی این استان در برپایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلام‌رضا سقائی، ظهر امروز_دوشنبه بیستم فروردین_ در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با تاکید ویژه برای برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی اظهار کرد: در سال‌جاری مازندران چهل‌ودومین دوره این مسابقات را دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های قرآن فرصت بسیار خوبی برای دیده شدن تلاش‌های فعالان فرهنگی در این حوزه است، گفت: در این دوره از برگزاری نمایشگاه همکاری خوبی از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران افزود: با در کنار هم قرار گرفتن این ظرفیت‌ها در این مجموعه به نوعی تبادل تجربه هم صورت می‌گیرد.

سقایی با اعلام اینکه آموزش و پرورش مازندران فعالیت مناسبی در ترویج و آموزش قرآن دارد، عنوان کرد: فعالیت مراکز قرآن کریم این نهاد به عنوان یکی از مراکز آموزش تخصصی مورد توجه است.

وی با بیان اینکه مازندران در برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی سراسر کشور به میزبانی مازندران برگزار می‌شود، یادآور شد: راه‌اندازی پویش‌های مختلف دانش‌آموزی باید به گونه‌ای باشد که نه تنها دانش‌آموز بلکه خانواده‌اش هم در این پویش مشارکت کند.

کد خبر 742904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.