پرونده ۸۰ میلیارد تومانی در کردستان منجر به صلح و سازش شد

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: پرونده حقوقی به ارزش ۸۰ میلیارد تومان با تلاش صلح‌یاران کامیارانی منجر به صلح و سازش شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی اظهار کرد: یک فقره پرونده حقوقی با موضوع‌های «تقسیم ترکه»، «مطالبه اجرت‌المثل» و «مطالبه خسارت» که منجر به تشکیل چهار فقره پرونده دیگر در دادگستری شهرستان کامیاران شده بود، با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر این شهرستان مختومه شد.

وی افزود: این پرونده در قالب پویش «به احترام حضرت علی (ع) می‌بخشم»، به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد تومان و با پیگیری‌های مکرر سه نفر از صلح یاران ستاد صبر این شهرستان با صلح و سازش مختومه شد و شکات نسبت به تمام پرونده‌های جریانی رضایت خود را اعلام کردند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: ارجاع پرونده‌هایی با قابلیت صلح و سازش توسط قضات به صلح یاران، در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضائیه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی این دسته از اقدامات را در ترویج فرهنگ اسلامی مصالحه و گذشت در جامعه مؤثر دانست و بر استمرار این نوع فعالیت‌ها در استان کردستان تاکید کرد.

کد خبر 742900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.