۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
عامل اصلی شهادت شهید شیبک دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت شهید شیبک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: شب گذشته عامل اصلی شهادت شهید «حسینعلی شیبک» حین خروج از مرز در سراوان دستگیر شد.

وی افزود: در بیست‌ودوم اسفند سال گذشته ستوان دوم حسینعلی شیبک حین مأموریت کشف مواد مخدر و درگیری با اشرار مسلح در اثر اصابت گلوله در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مهرستان توسط قاچاقچیان مواد افیونی و اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه‌روزی خود یکی از اشرار مسلح و عامل شهادت شهید شیبک را مورد شناسایی قرار داد و با اقدامات پلیسی ویژه و رصد اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اعضای وابسته به گروهک‌های معاند است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از رصد و اقدامات شبانه‌روزی محل تردد عامل اصلی و دو نفر از افراد مرتبط در شهادت شهید والامقام شیبک که قصد خروج از کشور را داشتند در محور مواصلاتی شهرستان سراوان شناسایی و ضمن هماهنگی و تشریفات قضائی تیم عملیاتی پلیس به محل حضور متهمان اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه، عامل اصلی و دو نفر هم‌دستش دستگیر و خودرو پژو آنها نیز توقیف شد.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار مسلح می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.




کد خبر 742780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.