ترکیب تراکتور مقابل آلومینیوم اراک (احتمالی)

تراکتور برای دیدار امشب با تیم فوتبال آلومینیوم اراک علاوه بر مدافع میانی خود دو بازیکن دیگر را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک امروز دوشنبه _ بیستم فروردین _ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با توجه به صحبت‌های محمد نصرتی مربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از این بازی، پرشورهای تبریزی شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت و به احتمال فراوان گوستاوو واگنین و یک بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

خط دروازه؛ همان همیشگی

شاگردان خمز در شرایطی آماده رویارویی با آلومینیوم اراک خواهند شد که هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام و در حضور هواداران پر شمار خود موفق به کسب تساوی برابر طلایی پوشان اصفهان شدند. حسین پورحمیدی از جمله مهره‌هایی بود که نمایش جالب توجهی در این مسابقه از خود ارائه داد و با توجه به عملکرد مطلوب این بازیکن در هفته‌های گذشته به احتمال فراوان نام وی بار دیگر در ترکیب ابتدایی قرمز پوشان تبریز قرار خواهد گرفت.

مدافعان؛ جای شجاع خالی نیست

مدافع میانی تراکتور هفته گذشته به دلیل دریافت کارت زرد از داور، جدال با آلومینیوم اراک را به دلیل محرومیت از دست داد. این در حالی است که شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنان کلیدی تراکتور به شمار می‌رود و بی‌شک غیبت وی می‌تواند برای کادرفنی این تیم چالش جدیدی را ایجاد کند. هرچند که دست پاکو خمز برای چیدمان خط دفاعی بسته نیست. در هر صورت انتظار می‌رود کادرفنی تراکتور در خط دفاع میانی از محمد حسینی و عارف آقاسی استفاده کند. همچنین محمد نادری و مهدی شیری به عنوان مدافعان کناری برای تیم خود بازی خواهند کرد.

ترکیب تراکتور مقابل آلومینیوم اراک (احتمالی)

هافبک؛ مأموریت آسان برای آلوز؟

آلومینیوم اراک از جمله تیم‌هایی به شمار می‌رود که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در فاز دفاعی عملکرد ضعیفی از خود ارائه داده است و به نوعی گل زنی برابر این تیم دشوار نیست. با این تفاسیر کادرفنی تراکتور خط هافبک خود را قدرتمند خواهد چید تا دست پر از این جدال خارج شود. به احتمال فراوان پاکو خمز نام ریکاردو آلوز، صفا هادی، سیامک نعمتی و مهدی حسینی را در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد.

مهاجم؛ حسین‌زاده در کنار دلتیچ

همان‌طور که اشاره شد پرشورهای تبریزی انگیزه فراوانی برای کسب سه امتیاز این تقابل دارند و به احتمال فراوان شاهد یک بازی هجومی از سوی این تیم خواهیم بود. در هر صورت این احتمال وجود دارد که کادرفنی تراکتور نام امیر حسین حسین‌زاده را به همراه دلتیچ در ترکیب ابتدایی خود قرار دهد.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل آلومینیوم اراک

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، محمد حسینی، محمد نادری، مهدی شیری، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، مهدی حسینی، صفا هادی، امیرحسین حسین‌زاده و ملیش دلتیچ

ترکیب تراکتور مقابل آلومینیوم اراک (احتمالی)

کد خبر 742758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.