صدور حدود ۱۰ هزار بیمه آتش‌سوزی منزل اصفهانی‌ها با «اصپاک»

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان از صدور حدود ۱۰ هزار بیمه آتش‌سوزی منزل اصفهانی‌ها با «اصپاک» خبر داد و گفت: اپلیکیشن اصپاک روزهای جمعه پوسته میوه‌های تر را از درِ منازل شهروندان جمع‌آوری می‌کند و این موضوع یک برنامه‌ریزی خوب برای پسماند شهروندان است.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه اصپاک به نشانی isfpak.com در حال حاضر مسیر خوبی را طی می‌کند و حدود ۱۰ هزار نفر بیمه آتش‌سوزی منزل را به‌واسطه این اپلیکیشن دریافت کرده‌اند، همچنین تاکنون تمام شهروندان از خدمات‌رسانی این اپلیکیشن رضایت کامل داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از طریق اصپاک پسماندهای خشک نیز از درِ منازل شهروندان تحویل گرفته می‌شود، افزود: در مرحله نخست هر بار با تحویل پسماند خشک، مقدار آن در سیستم ثبت می‌شود و زمانی که این عدد به میزان ۲۵ کیلوگرم رسید یا ۵۰ امتیاز در نرم‌افزار ثبت شد، شهروندان می‌توانند از بیمه آتش‌سوزی منازل به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان استفاده کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: زمان حضور خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک در منازل را خود شهروندان از طریق سامانه اصپاک در نوبت‌های صبح یا بعدازظهر درخواست می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه علاوه‌بر بیمه آتش‌سوزی منزل، امتیازات دیگری نیز برای شهروندان دارد، افزود: این سامانه روزهای جمعه پوسته میوه‌های تر را از در منازل شهروندان جمع‌آوری می‌کند و این موضوع یک برنامه‌ریزی خوب برای پسماند شهروندان است.‌

کد خبر 742724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.