شهرداری الوند طرح‌های کمربندی و پایش تصویری را تکمیل کند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: شهرداری الوند طرح‌های مهم و مورد نیاز شهر مانند کمربندی‌ها و پایش تصویری را تکمیل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه شهردار الوند و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری بعدازظهر امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ به مناسبت آغاز سال جدید با حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز دیدار کردند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده، دادستان شهرستان البرز در این دیدار با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مراقبت از بیت‌المال اظهار کرد: انسجام و هماهنگی در مجموعه مدیریت شهری نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی و ارائه خدمت مطلوب‌تر به شهروندان دارد و این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه مدیران این نهاد قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های شهر الوند و دغدغه‌ها و انتظارات مردم، شهرداری و شورا باید در مسیر ارتقا سطح خدمات گام بردارند و با اولویت‌بندی امور به پیگیری و اجرای طرح‌های مهم و مورد نیاز شهر مانند کمربندی‌ها و تکمیل پایش تصویری بپردازند.

دادستان شهرستان البرز همچنین عنوان کرد: اقناع سازی مردم در خصوص برخی کمبودها و نواقص و تلاش صادقانه برای رفع آن‌ها همچنین توجه ویژه به رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت این بخش برای انعکاس و توسعه خدمات رسانی می‌تواند نقش مهمی در افزایش رضایتمندی عمومی ایفا کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه خلج‌طایفه شهردار الوند نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش روی مجموعه مدیریت شهری، از همراهی و حمایت‌های دستگاه قضائی در روند خدمت‌رسانی به شهروندان قدردانی کرد.

کد خبر 742559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.