یک سال طلایی از فرصت خدمت در شورای ششم اصفهان باقی مانده است

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک سال طلایی از فرصت خدمت ما باقی مانده است، اگر در این مدت کار جدی انجام ندهیم، یک سال دیگر در چنین روزهایی حسرت می‌خوریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در صدوبیست‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از مردم اصفهان به پاس حضور شکوهمند در مراسم تشییع شهید زاهدی اظهار کرد: این حضور به‌رغم مشکلاتی که در اصفهان وجود دارد، رقم خورد.

وی با قدردانی از همه افرادی که در ستاد تسهیلات سفر تلاش کردند، افزود: یک سال طلایی از فرصت خدمت ما باقی مانده است، اگر در این مدت کار جدی انجام ندهیم، یک سال دیگر در چنین روزهایی حسرت می‌خوریم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز پس از دو سال متولی بافت تاریخی اصفهان تعیین نشده و این موضوع پیش نرفته است و یک طرح تصویب شد که درباره آن هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است.

میرباقری خاطرنشان کرد: درخواست من این است که به موضوعات شهرسازی از جمله گلوگاه‌ها و تکمیل سامانه صدور پروانه الکترونیکی توجه بیشتری شود.

کد خبر 742543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسدی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    امروز شهر اصفهان با چالش‌های بسیار زیادی روبرو است که نیازمند مطالعات آینده پژوهانه و نه صرف زیبا سازی شهر میباشد،ترافیک کلافه آور،بافتهای فرسوده رو به رشد،انواع ناهنجاری های شهری،ساخت و سازهای غیر مجاز ،نبود پارکینگ در نقاط حساس و پرترافیک ،