تشکیل ۱۲ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف و پلمپ ۴ واحد صنفی در زاهدان

مدیرکل صمت استان گفت: در اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، در روز گذشته ماه تعداد ۱۲ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و ۴ واحد صنفی در زاهدان پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، ایرج حسن‌پور مدیرکل صمت استان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در روز گذشته، با برنامه‌ریزی اداره‌کل صمت استان و با حضور کارشناسان بازرسی این اداره کل و نمایندگان تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت، گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: در جریان بازدیدهای انجام شده تعداد ۱۲ پرونده برای تعدادی واحد صنفی به علت گران‌فروشی، نصب نکردن نرخ‌نامه و غیره تشکیل و تعداد ۴ واحد صنفی نیز به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ شد و مدیران واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران‌فروشی، درج نکردن قیمت بر کالا و غیره، مراتب را برای رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

کد خبر 742381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.