سامانه بارشی کردستان را فرامی‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا یک سامانه بارشی استان کردستان را فرامی‌گیرد که تا روز دوشنبه سبب بارش‌های پراکنده در سطح استان می‌شود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: امروز وضعیت هوای استان پایدار است و به جز وزش باد قابل ملاحظه در بعضی از ساعات، پدیده خاصی برای آن پیش‌بینی نمی‌شود.

وی افزود: از فردا یک سامانه بارشی استان کردستان را فرا می‌گیرد که تا روز دوشنبه سبب بارش‌های پراکنده در سطح استان می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان خاطرنشان کرد: در مجموع میزان بارش‌های این سامانه زیاد برآورده نشده است، اما احتمال بارش در بخش غربی و نواحی شمالی استان بیشتر وجود دارد.

پناهی اضافه کرد: از غروب روز سه‌شنبه دوباره یک سامانه بارشی دیگر وارد آسمان استان می‌شود که تا صبح روز پنجشنبه سبب بارش‌های قابل ملاحظه خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت دمای هوای استان، تصریح کرد: دمای هوای استان البرز طی دو روز آینده حدود دو تا سه درجه کاهش پیدا می‌کند، اما روز سه‌شنبه به وضعیت امروز بازمی‌گردد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه حدود چهار تا پنج درجه کاهش خواهد یافت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته بابارشانی با دمای صفر درجه سردترین نقطه استان بود و سلین نیز با دمای ۲۹ درجه گرم‌ترین دمای استان را به خود اختصاص داد.

پناهی افزود: دمای شهر سنندج مرکز استان نیز در شبانه‌روز گذشته بین حداقل ۵ و حداکثر ۲۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 742235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.