۳۱ زندانی کاشانی در سال جدید به آغوش خانواده بازگشتند

رئیس ستاد دیه کاشان گفت: در سال جدید ۳۱ زندانی به آغوش خانواده بازگشتند و تا پایان سال نیز ۱۶۰ زندانی دیگر آزاد می‌شوند.

علی راحتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان از جمع‌آوری هشت میلیارد تومان در شانزدهمین جشن گل‌ریزان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۱ زندانی آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه چشم و نقطه امید خانواده‌های زندانیان به دست خیران و نیکوکاران است، افزود: خیران هم باید در شاد کردن خانواده‌های نیازمند تلاش کنند و از هرگونه کمک مالی در حد و توان خود به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد و بازگرداندن آن‌ها به آغوش گرم خانواده دریغ نکنند.

رئیس ستاد دیه کاشان خاطرنشان کرد: در جشن گل‌ریزان سال گذشته، ۱۴۵ نفر از زندانیان غیرعمد با رفع دین ۸۰ میلیارد تومانی به همت ستاد دیه منطقه کاشان و کمک ۱۲ میلیارد تومانی خیران از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

راحتی با بیان اینکه هدف‌گذاری ستاد دیه کاشان تا پایان سال آزادی ۱۶۰ زندانی غیرعمد است، گفت: ماه رمضان، ماه مغفرت و بخشش الهی است و خیران و نیکوکاران باید در این ماه گامی در راستای بخشش زندانیان و شاد کردن خانواده‌های آن‌ها بردارند.

کد خبر 742225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.