تشکیل قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندای البرز از تشکیل قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم و محول کردن کمیته افزایش تولید به اداره کل هماهنگی امور اقتصادی خبر داد و گفت: تحقق شعار سال با تشکیل قرارگاه جهش تولید ضمن جذب همدلی مردمی در کنار حمایت مسئولان ممکن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، عزیزاله افضلی پیش از ظهر امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در دیدار عوامل اداره کل اقتصادی استانداری البرز با استاندار با تاکید بر نقش کلیدی این اداره کل در تحقق شعار سال و تبیین اهمیت دستور استاندار اظهار کرد: همدلی و هم‌افزایی میان همه دستگاه‌ها و نهادها و عزم جدی و تلاش مضاعف برای تحقق اهداف تعیین شده در سال جاری اهمیت دارد.

وی افزود: مردمی‌سازی اقتصاد، شناسایی و رفع موانع تولید، حمایت از تولیدکنندگان، توسعه زیرساخت‌های لازم برای رونق کسب‌وکار، تسهیل اعطای مجوزهای کسب‌وکار، آموزش و توانمندسازی نیروی کار، فرهنگ‌سازی و ترویج مصرف کالای ایرانی و جلب مشارکت مردم در تولید از وظایف این قرارگاه خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر ضرورت تعامل و همکاری میان دستگاه‌های مختلف، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، توجه به نیازهای بازار، تقویت فرهنگ کار و تولید و جلب اعتماد مردم تاکید و خاطرنشان کرد: جلسات هم‌اندیشی و گفتگو با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی به‌طور مستمر برگزار می‌شود تا از نظرات و پیشنهادهای آن‌ها در راستای تحقق اهداف سال جاری استفاده شود.

افضلی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی گسترده در خصوص شعار سال و وظایف قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم انجام می‌شود.

معاون اقتصادی استانداری همچنین از مردم خواست تا با خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، در تحقق شعار سال مشارکت کنند.

این نشست با پرسش و پاسخ کارکنان اداره کل اقتصادی و معاون هماهنگی امور اقتصادی در فضایی پرنشاط و امیدوارانه به پایان رسید و کارکنان اداره کل اقتصادی با روحیه‌ای مضاعف و تعهدی قوی‌تر، آماده تلاش برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در حوزه مربوطه شدند.

در پایان این نشست مقرر شد کارگروهی متشکل از کارشناسان اداره کل اقتصادی و معاونت اقتصادی استانداری نسبت به تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق اهداف قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم اقدام کند. 

کد خبر 742206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.