برقراری بیش از ۱۸ هزار تماس با ۱۳۷ اصفهان/دریافت مشاوره در صدر تماس‌ها بود

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برقراری بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تماس از ابتدای سال جاری تاکنون با این مرکز گفت: حدود ۱۱ هزار تماس‌ برای دریافت مشاوره از جانب گردشگران و همشهریان با ۱۳۷ برقرار شده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تماس از ابتدای سال جاری تا کنون با مرکز ارتباطات مردمی اظهار کرد: با توجه به ایام نوروز بالاترین آمار مربوط به مشاوره است، حدود ۱۱ هزار تماس برای دریافت مشاوره از جانب گردشگران و همشهریان با مرکز برقرار شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به بارندگی‌هایی که از ابتدای سال جاری رخ داد و یکی از عواملی که موجب ایجاد حفره و نشست در زمین می‌شود، همین بارندگی‌ها بوده است، حدود ۹۰ تماس از سوی شهروندان در رابطه با رفع خطر ایجاد حفره برقرار شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی از این موارد درباره بخش زیرین پل هوایی خیابان میر بود که با بررسی‌های انجام شده و اعلام سریع به سازمان خدمات شهری، رفع خطر آن نقطه با هماهنگی دستگاه مربوطه انجام شد.

قاسمی با تاکید بر اینکه شهروندان اطمینان داشته باشند که موضوعات خطرساز توسط شهرداری در لحظه پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: منطقه ۱۰ در این ایام با حدود ۳۰ پیام، بیشترین تماس را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 742202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.