براندازی موجودیت اسرائیل در حال وقوع است

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز براندازی تفکر و موجودیت رژیم نحس صهیونیستی به برکت رهبری معظم انقلاب اسلامی در حال وقوع بوده و این همان انتقام سخت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سالار آبنوش امروز -جمعه هفدهم فروردین- در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین اظهار کرد: ۴۶ کشتی تجاری اسرائیل که خود را دارای چهارمین ارتش دنیا می‌داند، امروز در آب‌های بین‌المللی نابود و منهدم شده است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال رسیدن به اهدافش در رسانه‌ها و افکار عمومی است، گفت: امروز براندازی تفکر و موجودیت رژیم نحس صهیونیستی به برکت رهبری معظم انقلاب اسلامی در حال وقوع بوده و این همان انتقام سخت است.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در حال ارتقای بازدارندگی و سطح مقابله با دشمن است، اضافه کرد: با این حال رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود قرار دارد و در طوفان الاقصی بدترین سیلی را از جبهه مقاومت دریافت کرد.

آبنوش با اشاره به بحث انتقام سخت اظهار کرد: مسأله‌ای که امام راحل برای روز جهانی قدس مطرح فرمودند مهم و ضروری است تا برای همگان تبیین شود، اینکه مردم کشورمان که رأس جبهه مقاومت قرار دارد، نشانه ابهت و عظمت جمهوری اسلامی ایران هستند و در این شرایط بایستی شکرگزار نعمت وجود مقام معظم رهبری باشیم که موجب این عزت و اعتلا شده است.

وی با ذکر اینکه در مقابل تمامی ترورها با یک موشک یا یک حمله متقابل پاسخ دهیم، نمی‌تواند انتقام سخت باشید، بلکه باید نگاه متعالی‌تری داشته باشیم، افزود: بنابراین می‌بایست اصل قضیه که نابودی این غده سرطانی است را دنبال کنیم.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز نه تنها ملت‌های مسلمان بلکه ملت‌های آزاده جهان در جبهه انقلاب اسلامی هستند و به حقانیت جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند و امروز به برکت خون شهدا و امامین انقلاب چهره رژیم صهیونیستی منفورتر از گذشته است و امروز به تمسک به ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران این رژیم را در بدترین وضعیت طول تاریخ نحسش قرار داده است.

کد خبر 741962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.