تداوم گرما در اصفهان/دمای ۵ شهرستان بالاتر از ۳۰ درجه ثبت شد

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا از شدت ناپایداری‌های جوی طی اواسط هفته آینده خبر داد و گفت: بیشینه دمای پنج شهرستان اصفهان با دمای بالاتر از ۳۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایداری طی دو روز آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس از روز یکشنبه تا پایان هفته آینده شرایط افزایش ابر، بارش‌های رگباری، گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است، شدت ناپایداری‌های جوی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی با بیان اینکه میانگین دما طی ۲۴ ساعت آینده بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۷ درجه و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه می‌رسد.

وی با اشاره به بیشینه دمای پنج شهرستان اصفهان با دمای بالاتر از ۳۰ درجه سانتی‌گراد، گفت: خوروبیابانک با دمای ۳۲، کاشان با ۳۱ درجه، آران و بیدگل، بادرود و مهاباد با دمای ۳۰ درجه، به ترتیب گرم‌ترین شهرستان در استان گزارش و ثبت شده است.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۳۲ درجه و بویین میاندشت با کمینه دمای دو درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 741944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.