اسرائیل منتظر جواب سخت و کوبنده باشد

خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: ایران جواب حمله اسرائیل به سرکنسول‌گری کشورمان در سوریه را خواهد داد و این جواب سخت و کوبنده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی، امروز _جمعه، هفدهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: تکریم انسان شعور، عقل و درک است و اگر انسان عقل و درک نداشت همانند حیوان بود و این پیشرفت کنونی حاصل خردی است که خداوند به انسان عطا نموده‌است.

وی افزود: خواست خداوند بوده که انسان خرد داشته باشد و به جایگاه والایی برسد و همه هوا، زمین، آب و آتش را در اختیار انسان قرار داده‌است.

خطیب نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه هر غذایی بر انسان حلال نیست و خداوند اجازه مصرف را نداده و به دلیل کرامت انسانی برخی از این غذاها را حرام کرده‌است، گفت: نماز خواندن، روزه گرفتن، رعایت حجاب تکریم انسان و این قبیل رفتارها به دلیل تفاوت انسان و حیوان است.

وی بهشت را تکریم انسان و جهنم را برخلاف کرامت انسانی دانسته و تصریح کرد: زن زندگی و آزادی برخلاف کرامت انسانی و برای دستیابی به جهنم است که عده‌ای دنبال آن هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: عده‌ای در قیامت نامه اعمال‌شان را در دست راست و عده‌ای دیگر شرمنده و سرافکنده نامه اعمال‌شان را در دست چپ می‌گیرند

وی گفت: اگر انسان خردمند باشد به نماز، روزه، خمس، حجاب برای رسیدن به بهشت توجه می‌کند.

امام جمعه شهر یاسوج با تقدیر از حماسه امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمایی روز قدس، افزود: قدس قبله اول مسلمانان بوده که با توطئه انگلیسی‌ها و جنایت اسرائیلی‌ها به اشغال درآمد و بالغ بر ۷۰ سال است که به مردم این منطقه ظلم و در خون دست و پا می‌زنند.

وی تصریح کرد: سران اروپایی از جنایات اسرائیل در فلسطین و حمله به کنسول‌گری ایران در دمشق حمایت می‌کنند و البته ایران پاسخ کوبنده و دردناکی به اسرائیل خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیل شدن چندین سفارت اسرائیل در کشورهای منطقه، گفت: به طور حتم اسرائیل پاسخی کوبنده دریافت می‌کند.

کد خبر 741938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.