حمله به مراکز دیپلماتیک ایران نشان از ترس شدید رژیم صهیونیستی از محور مقاومت است

فرمانده کل ارتش گفت: حمله به مراکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در حالت استیصال قرار دارد، این حمله نشان دهنده ترس شدید رژیم از قدرت محور مقاومت است، رژیم صهیونیستی سعی داشت توجه جهان را به مسئله‌ای جز غزه جلب کند و موضوع فلسطین را به موضوعی فرعی تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر عبدالرحیم موسوی صبح امروز -جمعه هفدهم فروردین_ در جمع مردم اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان در بسیاری از عرصه‌ها سرآمد و الگو هستند از جمله در میدان جهاد.

وی افزود: اصفهان سرشار از فداکاری است و فرشتگان الهی و آزادگان عالم به ایثار مردم اصفهان مباهات می‌کنند، به ویژه روز ۲۵ آبان که شهدای نورانی را تشیع کردند و در همان روزها هزاران نفر از مردم اصفهان به جهت برفتند تا جای خالی شهدا را پر کنند.

فرمانده ارتش تصریح کرد: شهید سردار زاهدی مردی از قبیله نورانی اصفهان بود، و بیش از ۴۰ سال در کوه و بیابانک شهر به شهر به دنبال شهادت دوید و آرمان بلندش آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلامی بود، شهید زاهد شهید الاقصی و شهید فلسطین است و تقدیرش اینگونه زیبا رقم خورد و در جوار مرقد عقیله بنی هاشم و در روز شهادت حضرت علی شهد شهادت را کشید و در روز قدس بر روی دستان مردان با غیرت تشیع شود.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: روز قدس یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است. که نشان دهنده عمق راهبردی اندیشه ایشان نسبت به مسائل جهاد اسلام است، این روز یادآور اهمیت مسئله فلسطین در جهان اسلام است، مسئله فلسطین منحصر به اشغال یک سرزمین نیست، بلکه این مسئله نشان دهنده شرارت استکبار علیه اسلام است و امام (ره) این توطئه را به خوبی درک کرده و این روز را مشخص کردند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز وحدت جهان اسلام و همه آزادی خواهان عالم است، یادآور شد: روز قدس روز اعلام فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام است، این روز وصیت حضرت علی (ع) که فرمایند همواره یاور مظلومان در مقابل ظالمان باشید و امروز طارمی بالاتر از رژیم کودکش و مظلوم تر از مردم فلسطین نداریم، امروز روز لعنت بر آمریکای جنایت کار و اسرائیل غاصب است..

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان نشان دهنده حقانیت مردم فلسطین در برابر ظلم طولانی رژیم صهیونیستی است، گفت: حدود ۷۵ سال از توطئه شوم انگلیس علیه مسلمانان می‌گذرد و در این دوران جنایت‌های فراوانی علیه مردم فلسطین رقم خورده است، حدود ۸ دهه است که یک ملت مظلوم از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم شدند، در طول این مدت اشغال شهرهای فلسطینی و ظلم علیه مردم فلسطین روا داشته است.

وی افزود: در اثر همین ظلم ۷۵ ساله در ۱۵ مهر سال گذشته نیروهای مقاومت اقدام به اجرای عملیات بزرگ طوفان الاقصی نمودند و ضربات محکمی به اسرائیل وارد کردند، از جمله دلایل این عملیات ظلم بی سابقه دولت نتانیاهو خبیث و همچنین عادی سازی روابط و توطئه برای فراموشی فلسطین بود، این عملیات آن چنان ضربه‌ای به ساختار امنیتی فلسطین وارد کرد که عملاً گیج و سر در گم قادر به مدیریت صحنه جنگ نیستند.

موسوی بیان کرد: در این راستا آمریکای جنایتکار وارد شد، و با ارسال حجم عظیم تجهیزات نظامی سعی کردند توان رژیم صهیونیستی را باز گردانند، زیرا در این مدت اثبات شد شکستی که رژیم متحمل شده، امروز جهان به جهان قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم شده است. طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ تمدنی بشر است، رژیم صهیونیستی با هدف جبران این شکست بدون رعایت کوچک‌ترین اصول انسانی دست به جنایت گسترده علیه کردم غزه زده است

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: حملات وحشیانه رژیم غاصب علیه مراکز مردمی نشان دهنده خوی وحشی کری این رژیم است و همچنین نمایانگر استیضاح این رژیم در برابر بحران است، یادمان باشد بزرگ‌ترین هدف این عملیات ممانعت از فراموشی مسئله فلسطین است که امروز به برکت خون شهیدان مسئله فلسطین به مسئله اول جهان تبدیل شده است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: حمله به مراکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در حالت استیصال قرار دارد، این حمله نشان دهنده ترس شدید رژیم از قدرت محور مقاومت است، رژیم صهیونیستی سعی داشت توجه جهان را به مسئله‌ای جز غزه جلب کند و موضوع فلسطین را به موضوعی فرعی تبدیل کند، شکست رژیم در جنگ غزه کاملاً مشخص است و تمامی ناظران بر این موضوع اذعان دارند، با گذشت ۶ ماه این رژیم نتوانست است به اهداف خود مبنی بر نابودی حماس و آزادی اسرای خود دست یابد.

وی افزود: رژیمی که در گذشته طی ۶ روز اراضی بسیاری اشغال کرد، الان حدود ۶ ماه است که در باتلاق مانده است، این قدرت مقاومت است که برآمده از انقلاب اسلامی ایران است. ماهیت پلید رژیم‌صهیونیستی امروز کاملاً آشکار است و اعتراضات گسترده در سراسر جهان نشان دهنده همین موضوع است، زیرا امروز همه دنیا فهمیدند که حق چیست و باطل کیست، این دستاورد بزرگ به برکت خون ۳۰ هزار شهید به ارمغان آمده است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: پرچمداران حق از این دستاورد حفاظت کنند و نگذارند فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل از جوش و خروش افتاد و فریاد زنده باد غزه، فلسطین و مقاومت در عالم فراگیر شود، چهره واقعی آمریکا که مدعی حقوق بشر بود، همچنین جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آزمون بسیار بزرگی برای مجامع بین المللی بود و ناتوانی شورای امنیت در تصویب و اجرای قطعنامه‌های بازدارنده کاملاً آشکار شد، امروز ضرورت تقویت جبهه مقاومت مشخص است زیرا حوادث اخیر نشان داد این رژیم غاصب به هیچ اصولی پایبند نیست بر همین اساس تنها راه نجات فلسطین مقاومت است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران موفق به تشکیل الگوی مقاومت در سراسر منطقه شده است در این راستا رهبر انقلاب فرمودند مقاومت در منطقه مسئله اساسی است که دنیا را به خود متوجه کرده است. در تحولات اخیر بخشی از توانمندی جبهه مقاومت مشخص شد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا که مدعی حقوق بشر بود، همچنین جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آزمون بسیار بزرگی برای مجامع بین المللی بود و ناتوانی شورای امنیت در تصویب و اجرای قطعنامه‌های بازدارنده کاملاً آشکار شد، گفت: امروز ضرورت تقویت جبهه مقاومت مشخص است زیرا حوادث اخیر نشان داد این رژیم غاصب به هیچ اصولی پایبند نیست، بر همین اساس تنها راه نجات فلسطین مقاومت است، جمهوری اسلامی ایران موفق به تشکیل الگوی مقاومت در سراسر منطقه شده است در این راستا رهبر انقلاب فرمودند مقاومت در منطقه مسئله اساسی است که دنیا را به خود متوجه کرده است.

وی ادامه داد: در تحولات اخیر بخشی از توانمندی جبهه مقاومت مشخص شد، امروز همه تحلیلگران اعتراف می‌کنند که رژیم غاصب در بدترین شرایط خود قرار دارد، شکنندگی و فشار از درون این رژیم را در استیصال قرار داده است، امروز پرتوهای الهام بخش انقلاب اسلامی ملل مستضعف منطقه شده است و جایی برای سلطه جویی آمریکا در منطقه وجود ندارد، نسل امروز فلسطین ظلم پذیر نیست و تجاوز را بر نمی‌تابد و مقاومت تا پیروزی را انتخاب کرده است.

فرمانده کل ارتش متذکر شد: اگرچه امروز رنج آسیب‌های فراوانی به مردم مظلوم غزه وارد شده است و در این مسیر مردم بسیاری به شهادت رسیده‌اند، اما قطعاً خون شهدا ثمرات بسیاری داشته است، امروز مشخص شد تنها راه علاج زخم فلسطین قطع غده سرطانی اسرائیل است، قطعاً مردم فلسطین در راه مقاومت پیروز و قدس شریف آزاد خواهد شد، روزی رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز به برکت مقاومت طلیعه روشن زوال این رژیم را به چشم خود می‌ببینند زیرا این وعده الهی است و این وعده قطعاً محقق خواهد شد.

کد خبر 741868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.