خشم و انزجار مردم از رژیم کودک‌کش صهیونیست مضاعف شده است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه خشم و انزجار ملت‌های مسلمان به ویژه مردم ایران بالاخص مردم استان اصفهان علیه رژیم صهیونیستی و ایادی آن مضاعف شده است، گفت: مردم در حالت انتظار سخت به سر می‌برند؛ انتقامی که تادیب کننده، تنبیه کننده و پشیمان کننده باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان اظهار کرد: امسال قطعاً با توجه به اتفاقی که افتاده و رژیم کودک کش صهیونیسم در یک حرکت مذبوحانه و یک اقدام کور تروریستی سردار سرلشکر زاهدی و هم‌رزمان او را به شهادت رساند، خشم و انزجار ملت‌های مسلمان به ویژه مردم ایران بالاخص مردم استان اصفهان علیه رژیم صهیونیستی و ایادی آن مضاعف شده است و از این رو مراسم روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: مردم در حالت انتظار سخت به سر می‌برند؛ انتقامی که تادیب کننده، تنبیه کننده و پشیمان کننده باشد و برای همین مراسم امسال خاص و پرشکوه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به خط شکن بودن مردم اصفهان و شهره بودن مردم این شهر به شهیدپروری و ایثار و فداکاری ابراز کرد: برجسته‌ترین ویژگی مردم اصفهان ایثارگری و از جان گذشتگی در راه آرمان‌ها و ولایت است که یکی از نمادهای بارز و مظهر این ایثار و فداکاری سردار شهید زاهدی است.

شهید زاهدی در راه خدمت نه پوتین از پا در آورد نه لباس رزم را

حجت الاسلام جعفری به بیان ویژگی‌های شهید زاهدی پرداخت و گفت: شهید زاهدی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شبانه روز در لباس رزم زندگی کرد؛ در اوایل انقلاب با منافقین، تجزیه طلب‌ها، کومله، دموکرات و سایر گروه‌های معاند نظام در کردستان و بعضاً در سیستان و بلوچستان به مبارزه پرداخت و در طول دوران دفاع مقدس از فرماندهان این دوران طلایی بود.

وی یادآور شد: سردار شهید زاهدی تا به امروز در راه خدمت به این انقلاب نه پوتین خود را از پا در آورده بود و نه لباس رزم را و نزدیک ۲۰ سال بود که در جبهه مقاومت در لبنان و سوریه این نماد بارز مجاهدت و ایثار مردم اصفهان مبارزه کرد و هنوز هم مجاهدت‌های مردم شهیدپرور اصفهان ادامه دارد.

کد خبر 741867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.