بازدید ۹۳ هزار نفر از موزه‌های شهرداری تبریز در ایام نوروز

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: ۹۳ هزار نفر از گردشگران و شهروندان تبریزی از موزه‌های تاریخی و فرهنگی شهرداری تبریز در ایام نوروز بازدید کرده‌اند.

امیر نصیربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: موزه شهر در عمارت تاریخی ساعت تبریز، خانه‌موزه استاد شهریار، خانه‌موزه علی مسیو، موزه مشاغل در یخچال تاریخی صادقیه، خانه نیکدل و موزه فوتبال در ایام نوروز به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان بوده است.

وی در خصوص خدمات‌رسانی رایگان اتوبوس‌های گردشگری افزود: با خدمات‌رسانی اتوبوس‌های گردشگری در محدوده اماکن گردشگری و موزه‌های تاریخی و فرهنگی تبریز و راهنمایی بازدیدکنندگان تلاش کردیم تا کهن‌شهر تبریز را به‌خوبی برای بازدیدکنندگان معرفی کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: شش موزه و خانه‌موزه فرهنگی و تاریخی در سطح شهر تبریز و در اختیار شهرداری تبریز با اختصاص دادن بخشی از جاذبه‌های گردشگری در حوزه موزه‌داری به خود میزبان بازدیدکنندگان بوده‌اند.

نصیربیگی در خصوص آمار بازدید از موزه‌های شهرداری تبریز گفت: عمارت تاریخی ساعت تبریز با بیش از ۵۴ هزار بازدید، خانه‌ی تاریخی نیکدل با ۲۱ هزار بازدید و خانه‌موزه شهریار با ۱۳ هزار بازدید پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های شهرداری بودند که شاهد حضور و فعالیت سفیران فرهنگی تبریز جهت معرفی این گنجینه‌ها به بازدیدکنندگان بودیم.

وی با اشاره به بازخوردهای مثبت بازدیدکنندگان افزود: ۹۳ هزار نفر از گردشگران و شهروندان تبریزی از موزه‌های تاریخی و فرهنگی شهرداری تبریز در ایام نوروز بازدید کرده‌اند.

کد خبر 741642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.