اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان یزد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان یزد به این شرح است، در مرکز استان یزد، این مراسم از میدان شهید بهشتی به سمت میدان امیرچقماق و خیابان قیام و مسجد ملااسماعیل از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

در شهرستان مروست از چهارراه شهدا تا مصلای نماز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ و در شهرستان ابرکوه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از میدان امام حسین (ع)، خیابان شهید بهشتی، میدان میراث، مصلای شهدای محراب و صبح فردا ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.

در مهردشت ابرکوه اسن مراسم از ساعت ۱۱:۰۰ در میدان امام علی، امام‌زاده سید احمد و سید محمود و در شهرستان مهریز این مراسم از ساعت ۱۰:۳۰ در میدان توحید به طرف حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

این مراسم در شهرستان‌های هرات از میدان جمهوری به سمت مسجد جامع و در شهرستان اردکان از مسجد کشک نو تا مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ شاهد حضور جمعیت گسترده‌ای از مردم شریف این شهرستان‌ها خواهد بود.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان زارچ نیز از محل برگزاری نماز جمعه به سمت حسینیه بقیةالله الاعظم، پس از اقامه نماز جمعه، همچنین در اشکذر از میدان مصلی به سمت میدان امام حسن مجتبی (ع) بعد از اقامه نماز جمعه و در محمدآباد یزد نیز از محل اقامه نماز جمعه به سمت گلزار شهدا صورت می‌گیرد.

این مراسم فردا در آسفیج از مسجد امام موسی بن جعفر به سمت مسجد جامع از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و در بهاباد از مسجد انقلاب به سمت خیابان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع، از ساعت ۱۰:۰۰ و در شهرستان بافق نیز از محل بسیج به سمت مسجد جامع هم‌زمان ساعت ۱۱:۰۰ آغاز خواهد شد.

مردم در منطقه مجومرد از میدان امام علی (ع) به سمت مسجد جامع ساعت ۱۰:۴۵ و مردم بخش خضرآباد نیز این راهپیمایی را از محل امام‌زاده سید کافی به سمت محل اقامه نماز جمعه روستای بامکان برگزار خواهند کرد.

کد خبر 741621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.