اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در شهر همدان در روز قدس گفت: با توجه به مراتب پیش‌بینی شده برای هرچه مطلوب‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس، تمام مسیرهایی که در شهر همدان به راهپیمایی منتهی می‌شود، دارای محدودیت ترافیکی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، ابراهیم فارسی امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف هرچه مطلوب‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس، تمام مسیرهایی که در شهر همدان به راهپیمایی منتهی می‌شود از میدان امام (ره) به خیابان شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران و در انتهای مراسم حسینیه امام (ره) دارای محدودیت ترافیکی خواهد بود.

وی افزود: تمام معابری که به مسیر برگزاری راهپیمایی منتهی می‌شود از ساعت ۸ صبح برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها محدودیت تردد دارند و برای وسایل نقلیه عمومی نیز به علت خدمات‌رسانی از ساعت ۹ صبح محدودیت برقرار می‌شود تا از خیابان شریعتی تردد نداشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: همچنین از میدان آرامگاه بوعلی و میدان امام‌زاده عبدالله به سمت چهارراه خواجه‌رشید محدودیت کامل تردد خواهیم داشت.

فارسی خاطرنشان کرد: در خیابان میرزاده عشقی، از تقاطع شکریه به سمت میدان شریعتی، آخرین تقاطع خیابان مهدیه منتهی به میدان شریعتی و تقاطع جوادیه به سمت میدان شریعتی نیز در این روز شاهد محدودیت تردد خواهیم بود.

وی با اشاره به آن که تمام معابر فرعی که منتهی به مسیر راهپیمایی خواهد شد نیز محدودیت تردد دارند، اضافه کرد: تقاضا داریم مردمی که قصد تردد در این مسیرها را دارند، در زمان برگزاری راهپیمایی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد: لازم است مالکان مناطقی که در مسیرهای مذکور قرار دارند در ساعات ذکر شده در طول مسیر راهپیمایی خودروهای خود را متوقف نکنند تا مجبور به جابه‌جایی آن‌ها نشویم.

فارسی گفت: در طول مسیر راهپیمایی، ممنوعیت توقف برای همه خودروها وجود دارد، همچنین موتورسیکلت‌ها به‌هیچ‌وجه ترددی در میدان امام (ره) و خیابان شریعتی ندارند تا مثل همیشه شاهد حضور پرشور مردم ولایتمدار همدان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باشیم.

کد خبر 741579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.