فرهنگ هواداران تراکتور مثال‌زدنی است

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:نظم و انضباطی که امشب تماشاگران تراکتور داشتند ثابت کننده شعور هواداران تبریزی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نصیر زاده شامگاه چهارشنبه _پانزدهم فروردین_ پس از پایان دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از تک به تک هوادارانی که امشب در ورزشگاه حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم؛ نظم و انضباطی که امشب داشتند ثابت کننده شعور هواداران تبریزی است.

وی افزود: پیش از مسابقه جلسه‌ای را با کانون هواداران سپاهان برگزار کردیم و با توجه به اینکه هر دو تیم جزو بهترین و پر تماشاگرترین تیم‌های ایران هستند تعاملی را با یکدیگر داشتیم تا مسائل و مشکلات بین دو باشگاه در بازی‌های آینده برطرف شود.

مدیر عامل باشگاه تراکتور با اشاره به جو ورزشگاه یادگار امام تصریح کرد: هواداران تراکتور امشب فرهنگ بالای خود را نشان دادند؛ همیشه بر اساس پروتکل‌ها ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران تیم مهمان تعلق می‌گیرد و به همین دلیل جایگاه مناسبی را به آن‌ها اختصاص دادیم. هرچند که تعداد هواداران سپاهان کم بود و در جایگاهی حضور پیدا کردند که حرمت آن‌ها حفظ شد.

وی ادامه داد: شروع کننده تنش‌های پیش از بازی تراکتور نبود و بهتر است که این بحث‌ها را پایان بدهیم؛ فشاری روی بازیکنان دو تیم نبود و شاهد یک مسابقه خوب بودیم؛ هرچند که تراکتور برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشت، اما متأسفانه نتیجه دلخواه کسب نشد.

نصیرزاده در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر شرایط تیمی تی‌تی‌ها اضافه کرد: گلایه‌ای از شخص شما دارم چراکه همیشه سوالات انتقاداتی می‌پرسید و حتی سلیقه طرح سوال ندارید. شخص شما سوالات منفی را مطرح می‌کنید و یکی از دلایل اصلی ناراحتی پاکو خمز شما هستید. امیدوارم در این ۹ بازی طوری نتیجه بگیریم که شما نیز سبک سوالات خود را تغییر دهید.

وی خاطر نشان کرد: داور مسابقه با توجه به جو سنگین مسابقه وقت اضافه کمی را در نظر گرفت.

کد خبر 741519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.