قدرت سپاهان چنین جوی را ایجاد کرد

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه قدرت سپاهان به حدی زیاد است که هر فصل تراکتور با این تیم بازی دارد ورزشگاه مملو از تماشاگر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا فتاحی شامگاه چهارشنبه _پانزدهم فروردین_ پس از پایان بازی دو تیم تراکتور و سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بابت اینکه نتوانستیم بیشتر هواداران خود را در اختیار داشته باشیم ناراحت هستیم؛ به‌دلیل شرایط ورزشگاه اعزام به تبریز نداشتیم، اما بعضی از آن‌ها به نمایندگی از سایر هواداران در ورزشگاه و حتی هتل محل اقامت طلایی‌ پوشان حاضر شدند و با اعضای تیم گفت‌وگو داشتند و بازیکنان نیز با آغوش باز از هواداران استقبال کردند.

وی افزود: خوشبختانه قدرت سپاهان به حدی زیاد است که هر فصل تراکتور با این تیم بازی دارد ورزشگاه مملو از تماشاگر می‌شود به طوری که حتی بعضی از تماشاگران نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند و تمام این موارد نشان دهنده قدرت طلایی‌پوشان است.

مدیر تیم سپاهان با اشاره به جدال دو تیم تصریح کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان هر دو تیم تلاش خود را به کار گرفتند، اما در هر صورت این جدال با نتیجه تساوی به پایان رسید؛ برخلاف صحبت‌هایی که پیش از مسابقه شد، تعداد اندکی از هواداران حریف از لیزر استفاده کردند. خوشبختانه بر خلاف سال قبل داور و ناظر بازی در این تقابل همکاری لازم را داشتند.

وی ادامه داد: در بحث استفاده از دودزا قوانین AFC می‌گوید یک ساعت قبل از ورود بازیکنان به ورزشگاه نباید دودزا استفاده شود. ناظر مسابقه اعلام کرد گزارش استفاده از دودزا را نوشته است و در انتظار رأی کمیته انضباطی خواهیم ماند.

فتاحی پیرامون تعامل دو باشگاه خاطر نشان کرد: مردم اصفهان و تبریز با یکدیگر مشکل ندارند و اتفاقات سال گذشته به دلیل کم کاری ناظر بازی بود که مسابقه را متوقف نکرد. بی‌شک تعامل‌های لازم میان باشگاه سپاهان و تراکتور شکل خواهد گرفت.

کد خبر 741515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.