اعضای شورای شهر حرمت تبریز را نگه دارند

فرماندار شهرستان تبریز گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز شان و حرمت این کلان‌شهر را نگه دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح شامگاه چهارشنبه _پانزدهم فروردین_ در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار کرد: با برگزاری جلسات شورای تأمین در راستای پیشگیری و برقراری امنیت روانی، اقتصادی و اجتماعی تلاش داریم تا بدسلیقگی مدیریتی را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری ۵۹ جلسه رصد و پایش گندم در سال گذشته افزود: با کاهش ۸۷ درصدی تخلفات در حوزه نان، تخلفات این حوزه به ۱۳۰ مورد کاهش یافته و با توسعه و ایجاد مجتمع‌های نان تلاش بر مدیریت مسئله نان در سطح شهر داریم.

فرماندار شهرستان تبریز در خصوص تحقق ۱۱۲ درصدی هدف‌گذاری اشتغال کارگروه بازار کار گفت: با توجه به بودجه ۶۵ میلیارد تومانی در کارگروه بازار کار و ایجاد اشتغال برای ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر در کلان‌شهر تبریز موفق به کسب بودجهٔ ۹۸ درصدی شده‌ایم.

فرماندار تبریز مسئله برگزاری انتخابات را یکی از وظایف اصلی فرمانداری دانست و افزود: انتخابات اسفند سال گذشته با کم‌ترین حاشیه برگزار شد و در خصوص اعتراض برخی کاندیداهای انتخابات با انجام بررسی‌های لازم رسیدگی صورت گرفت.

وی با اشاره به مسئله مازوت‌سوزی و ضرورت فعالیت نیروگاه تبریز گفت: در مسئله آلودگی هوای تبریز و توقف مازوت‌سوزی که با اعتراض‌هایی همراه بود، مازوت‌سوزی تنها یکی از عوامل آلودگی هوای تبریز بود و فعالیت نیروگاه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فاتح در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر حواشی اخیر شورای شهر، با گلایه از رفتار برخی اعضای شورای شهر تبریز تصریح کرد: انتظار ما از شورای انقلابی بیش از این بود که متأسفانه برخی از اعضا شأن و حرمت تبریز را نگه نمی‌دارند و رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که زیبنده این شهر نیست.

وی همچنین ادامه داد: اعضای شورای شهر تبریز نباید صحن شورا را معطل برخی دعواهای بیهوده کنند.

فرماندار تبریز در ادامه اذعان کرد: انحلال یکی از شوراهای شهرستان تبریز در برنامه کاری سال جدید قرار دارد.

کد خبر 741492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.