سوغات یک امتیازی مورایس از تبریز

در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر امشب _ پانزدهم فروردین _ دو تیم تراکتور و سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند و این جدال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو تیم تراکتور و سپاهان در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر، امشب _ پانزدهم فروردین _ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: امیر عرب براقی

گل‌ها:

‌شرح گل‌ها:

اخطار: عارف آقاسی (دقیقه ۲۳) تراکتور، شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۴+۹۰) تراکتور، محمد کریمی (دقیقه ۴+۹۰) سپاهان

اخراج:

ترکیب اولیه تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده، رحمان جعفری

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب اولیه سپاهان:
نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، رضا شکاری، رضا اسدی، شهریار مغانلو، کاوه رضایی

سرمربی: مورایس

دقایق حساس:
دقیقه ۱۰_ ضربه شهریار مغانلو از بالای دروازه پورحمیدی بیرون رفت. هرچند که پیش از ضربه مهاجم سپاهان، داور مسابقه خطای رضا اسدی را اعلام کرد.

دقیقه ۱۶_ حرکت پا به توپ رحمان جعفری سبب شد این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما دفع توپ به موقع یزدانی تنها یک کرنر را برای تراکتور به همراه داشت.

دقیقه ۱۸_ ضربه خطرناک مهدی شیری از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه طلایی پوشان برخورد کرد.

دقیقه ۲۰_ حسین پورحمیدی با واکنشی دیدنی ضربه اسدی را مهار کرد و مانع از گلزنی مهاجم سپاهان شد.

دقیقه ۲۶_ پورحمیدی شوت از راه دور محمد کریمی را دفع کرد.

دقیقه ۵۲_ حرکت تیمی بازیکنان تراکتور سبب شد مهدی حسینی در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما واکنش به موقع میرزازاد مانع از گلزنی بازیکن قرمز پوش شد.

دقیقه ۷۳ _ ضربه سیامک نعمتی پس از برخورد به مدافعان سپاهان راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۷ _ شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک با پورحمیدی قرار گرفت، اما این فرصت به دلیل اعلام آفساید توسط کمک داور بدون نتیجه باقی ماند.

دقیقه ۸۰ _ شوت عارف آقاسی با اختلاف اندک از کنار دروازه طلایی پوشان بیرون رفت.

دقیقه ۸۲ _ حرکت پا به توپ محمد نادری از کنار زمین و پاس در عرض این بازیکن برای سیامک نعمتی موقعیت گلزنی برای تراکتور را فراهم کرد، اما میرزازاد ضربه هافبک تراکتور را دفع کرد.

دقیقه ۲+۹۰ _ ضربه سر شهریار مغانلو با اختلاف اندک از کنار دروازه تراکتور بیرون رفت.

دقیقه ۴+۹۰ _ موقعیت خطرناک گلزنی برای سیامک نعمتی در محوطه جریمه سپاهان فراهم شد، اما سیاوش یزدانی توپ را از مقابل پای هافبک تراکتور به کرنر فرستاد.

کد خبر 741491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.